Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


10 motive pentru care sa te promovezi online


Autorul: Daniela Irimia
Subiect: Agentia Interactiva Limonade
Adaugat la : October 31, 2011   Vizualizari : 624
Rate Autor : Curent : 2.58 /5
Rate Articol : Curent : 2.20 /5



Peste 7 milioane de romani acceseaza internetul lunar, iar 55% dintre acestia sunt din Bucuresti, deci aici pot fi peste 30% din potentialii tai client;
89% folosesc internetul zilnic sau aproape zilnic;
Internautul roman este de varsta tanara ( 20-45 ani ), foarte prezent in luarea deciziei de cumparare a diverselor bunuri, ca decidenti sau codecidenti ;
72% din utilizatorii de internet cauta informatii din domeniul lor de activitate si citesc stiri online. Fa astfel incat tu/firma ta sa faci parte din informatia de calitate pe care o va gasi online;
29% din cei ce cauta informatii despre un produs/serviciu online, l-au si achizitionat. Oferta ta trebuie sa fie acolo! Daca dau o cautare pe google, te gasesc?
Exista o gama larga de posilitati de promovare: prezenta pe retelele sociale, articole, bannere imagine sau bannere text, reclama contextuala sau anunturi platite pe google;
Mediul online ofera metode clare de masurare a rezultatelor. Poti stii exact cine, de ce si de unde a venit pe site-ul/blogul tau;
Analiza rezultatelor permite optimizarea campaniilor de promovare in timp real, eliminand pierderile care pot aparea;
Costurile promovarii online sunt mult sub cele practicate in alte medii ( presa, TV, radio, outdoor);
Reclamele online par a-si gasi o utilitate foarte buna pentru persoanele carieriste, hedoniste si leaderi de opinie, persoane care de altfel sunt si mai deschise pentru cumparaturi online.

*informatii statistice extrase din studiul "The Voice of Internet User" realizat de IAB Romania si eResearch corp


Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories