Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


’’But satimos” „Multa sanatate ”


Autorul: Cisper vest
Subiect: Asociatia Pakiv Romania CISPER Vest Timisoara
Adaugat la : August 17, 2012   Vizualizari : 318
Rate Autor : Curent : 2.60 /5
Rate Articol : Curent : 2.20 /5



COMUNICAT DE PRESA

Timișoara, 16 August 2012

’’But satimos”
„Multa sanatate ”

Asociația Pakiv Romania prin Centrul de Incluziune Sociala pentru Persoanele de Etnie Roma, CISPER Vest Timișoara desfașoara in perioada august-decembrie 2012, Campania pe sanatate cu sloganul ’’But satimos”-„Multa sanatate ”.
Campania se desfașoara in cadrul proiectului “Crearea și funcționarea structurilor de asistența axate pe ocuparea forței de munca – Centre de incluziune sociala pentru persoanele de etnie roma” – ID 62509, proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007- 2013, Axa prioritara 6, Promovarea incluziunii sociale, beneficiar Asociația Pakiv Romania.
Acțiunile campanie se vor desfașura in județul Timiș și Arad adresandu-se persoanelor de etnie roma de orice varsta avand ca scop promovarea unui stil de viața sanatos.
Obiectivele campaniei sunt:
Imbunatațirea accesului romilor, la serviciile publice, preventive și curative;
Sprijinirea și medierea inscrierii pe listele medicilor de familie;
Aplicarea normelor de igiena, individuale și de grup;
Conștientizarea importanței starii de sanatate din viața copilului, adultului și varstnicului rom.

Informatii suplimentare:

Asociatia Pakiv Romania
Telefon: 0258 811170 Țarina Adriana
Web: www.pakiv.ro Responsabil Comunicare
E-mail: pakiv_romania@yahoo.com Telefon: 0356 452982
E-mail: cispervest@yahoo.com


Resurse Web : www.cispervest.webs.com

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories