Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


A doua Șansa / O noua șansa pentru educația romilor din regiunea de Vest 


Autorul: Cisper vest
Subiect: Asociatia Pakiv Romania CISPER Vest Timisoara
Adaugat la : July 16, 2012   Vizualizari : 372
Rate Autor : Curent : 2.59 /5
Rate Articol : Curent : 2.09 /5



COMUNICAT DE PRESA

Timisoara, 13 Iulie 2012

„ A doua Șansa / O noua șansa pentru educația romilor din regiunea de Vest ”
Asociația Pakiv Romania prin Centrul de Incluziune Sociala pentru Persoanele de Etnie Roma, CISPER Vest Timișoara, a organizat in perioada martie – iunie 2012, Campania de informare și conștientizare, a persoanelor de etnie roma cu privire la prevenirea parasirii timpurii a școlii și beneficiile educației, campanie cu sloganul : „ A doua Șansa / O noua șansa pentru educația romilor din regiunea de Vest ”.
Campania s-a desfașurat in cadrul proiectului “Crearea și funcționarea structurilor de asistența axate pe ocuparea forței de munca – Centre de incluziune sociala pentru persoanele de etnie roma” – ID 62509, proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007- 2013, Axa prioritara 6, Promovarea incluziunii sociale, beneficiar Asociația Pakiv Romania.
Campania a avut ca scop promovarea educației in randul copiilor, tinerilor și adulților romi din regiunea de vest.
in cadrul campaniei de informare s-au desfașurat urmatoarele activitați:
- Difuzarea unui spot la radio care a promovat importanța educației, in comunitațile de romi;
- S-au desfașurat dezbateri pe tema oportunitaților de dezvoltare personala a tinerilor, copiilor și adulților romi, prin intermediul educației, pentru creșterea șanselor de succes in viața personala dar și in cariera.
- Elevii de etnie roma au fost informați despre procedura de accesare a locurilor speciale in cadrul invațamantului pre-universitar și universitar;
- S-au organizat jocuri de rol pentru conștientizarea importanței educație in dezvoltarea personala, la care au participat elevii de etnie roma;

Informatii suplimentare:

Asociatia Pakiv Romania Adriana Țarina
Telefon:0356/452982 Responsabil Comunicare
Web: www.pakiv.ro E-mail: cispervest@yahoo.com
E-mail: pakiv_romania@yahoo.com
Web: www.cispervest.webs.com


Resurse Web : www.cispervest.webs.com

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories