Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Adauga-ti agentia GRATUIT. S-a lansat servicii-pr.ro


Autorul: Mihalcea Ciprian
Subiect: Servicii-pr.ro
Adaugat la : April 8, 2012   Vizualizari : 430
Rate Autor : Curent : 2.10 /5
Rate Articol : Curent : 2.29 /5



Ceea ce este nou la acest site este faptul ca se adreseaza atat celor din aria business cat si studentilor dar si persoanelor ce au o pasiune pentru aceasta industrie. Servicii – pr. ro consta in publicarea informatiilor din arii de activitate diferite clasificate pe sectiuni precum: Companii si Oameni, Campanii, Media, New - Media, CSR, ONG, Interviuri, Joburi si Comunicate. Pe de alta parte sunt puse la dispozitia utilizatorilor si rubrici precum Istoria Brandurilor, Recomandam, in care sunt prezentate informatii in ceea ce priveste pozitia si istoria unor marci ce au impactat pozitiv de-a lungul timpului, respectiv articole despre carti, filme sau alte elemente utile ce duc la dezvoltarea culturii in domeniu.

Sectiunea Agentii si Servicii se adreseaza in totalitate tuturor companiilor de PR / Marketing / Advertising / Branding, acestea fiind invitate sa isi inscrie gratuit agentia si serviciile.
Aceasta rubrica se gaseste in mijlocul paginii, in partea din dreapta. Cei care doresc adaugarea companiei trebuie sa completeze campurile: numele agentiei, despre agentie, logo, serviciile oferite, clienti, contact, iar in final sa aleaga tipul companiei respective. Pentru a usura cu mult procesul de adaugare, utilizatorul poate folosi si fereastra Visual Editor, unde are posibilitatea de adaugare a imaginilor.

Servicii-pr.ro isi propune sa contureze in fiecare zi mai clar ceea ce inseamna acest univers si care sunt beneficiile pe care le aduce. Te invitam sa experimentezi servicii-pr. ro si avem incredere ca impartasim aceeasi convingere: solutiile sunt inca pentru o tara mica.


Resurse Web : www.servicii-pr.ro

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories