Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Alerta de securitate: aplicatii malware au reintrat in Android Market cu un look schimbat


Autorul: Costin Pecingina
Subiect: G Data Security Labs
Adaugat la : February 20, 2012   Vizualizari : 612
Rate Autor : Curent : 2.67 /5
Rate Articol : Curent : 2.63 /5



Expertii de la G Data Security Labs au observat aplicatii din Android Market care, in trecut, au fost descoperite si ulterior, stearse, deoarece functionau ca programe malware. Aplicatiile, ce includ si un Flashlight, fura datele personale, precum contacte si numere de telefon si le folosesc pentru a face publicitate unor aplicatii similare, ale altor dezvoltatori. Cu putin timp in urma, aceste aplicatii au revenit, cu diferenta ca, acum, contin un agreement, iar iconitele au un colorit usor schimbat.

Aplicatiile periculoase, gen goarna cu aer (Airhorn) si lanterna (Flashlight) erau disponibile oficial in Android Market. Aplicatiile sunt extrem de simple, de exemplu, cu un Airhorn se produce un sunet corespunzator unei goarne, atunci cand este lansat. Odata instalata, aplicatia isi activeaza silentios serviciile, fara a avea un impact asupra dispozitivului. Programul era capabil sa sustraga contactele din agenda, numerele de telefon si numerele IMEI si sa le trimita, decriptate, catre infractori.
La cateva ore dupa instalare, aplicatia deja distribuia mesaje publicitare ale mai multor apps-uri ale dezvoltatorului „Typ3 Studio“.

Agreement de licenta pentru enduser
La cateva luni dupa ce echipa de securitate a Android Market a retras aplicatiile, dezvoltatorul le-a publicat din nou cu diferente privind culoarea iconitelor si inserarea unui license agreement cu descrieri despre functionalitati. O referire la acest nou document in care se pot citi noile politici de confidentialitate si termenii de utilizare sunt singurele noutati cu care aceste aplicatii au revenit in Android Market. Doar cu aceasta indicatie in plus, e greu de crezut ca utilizatorii vor mai accesa aplicatia. Capabilitatile dubioase fac inca parte din program, doar ca, acum, datele personale vor fi transferate criptate catre serverul dezvoltatorului.

Aceste aplicatii sunt actualmente disponibile in Android Market si au fost descarcate de mai mult de 10.000 de utilizatori. Clientii G Data sunt protejati impotriva acestor aplicatii, prin solutia dedicata dispozitivelor mobile, G Data MobileSecurity, pe care o au inclusa in toate solutiile antivirus.

Care sunt recomandarile G Data pentru utilizarea in siguranta a telefoanelor si tabletelor?
- Ar trebui sa se utilizeze numai surse de incredere pentru a instala o aplicatie. Inainte de instalare, utilizatorul ar trebui sa citeasca review-urile si comentariile, pentru a fi cat mai bine informat;
- Utilizatorii ar trebui sa stie exact care este motivul atribuirii unei permisiuni solicitate, inainte de a cumpara o aplicatie. Cu o solutie de securitate, precum G Data MobileSecurity, utilizatorul poate decide daca si ce aplicatii vor primi autorizare, chiar si dupa instalare;
- Mesajele incomprehensibile primite pe dispozitivele mobile nu ar trebui sa fie pur si simplu ignorate. Aceste mesaje pot fi un indiciu al functionalitatilor malware ale anumitor aplicatii. Pentru a se proteja, utilizatorul ar trebui sa contacteze providerul sau sa faca o investigatie pe Internet.


Resurse Web :

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories