Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Ar mai fi existat cel mai mare motor de cautare fara un investitor


Autorul: Schiopu Sandra
Subiect: EDUROM
Adaugat la : August 10, 2011   Vizualizari : 834
Rate Autor : Curent : 2.65 /5
Rate Articol : Curent : 2.59 /5



Afla acest raspuns dar si altele in domeniul antreprenoriatului participand la Conferinta pentru lansare si dezvoltare in afaceri - Bucuresti, 7 Septembrie, incepand cu orele 18.00, Capital Plaza Hotel.

Conferinta iti permite sa participi apoi la selectia pentru programele de training sustinute de catre EDUROM dar si sa intri in atentia investitorilor din Romania cu afacerile nou lansate sau cele existente.

Inscrierea la conferinta se face prin intermediul portalului www.antreprenoriada.ro. Sunt asteptati angajatii care intentioneaza sa lanseze o afacere precum si antreprenorii care doresc sa dezvolte afacerea actuala. Participarea este gratuita.

Proiectul este organizat de catre EDUROM in parteneriat cu RELIANS CORP. Persoana de contact: Roxana Cătălina Barsan, Responsabil Marketing EDUROM, (roxana@edurom.ro).

Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.

Investeste in oameni!


Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories