Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Au mai ramas doar 3 zile pana la primul eveniment Enlightening, ce il aduce pe Ted Lattimore


Autorul: Istratescu Catalina
Subiect: Expo Media
Adaugat la : November 14, 2011   Vizualizari : 1719
Rate Autor : Curent : 2.57 /5
Rate Articol : Curent : 1.88 /5



Expo Media organizeaza in data de 17 noiembrie 2011 prima editie a conferintelor de afaceri Enlightening, "Business Class Vision", la JW Marriott Grand Hotel din Bucuresti.
Bucuresti, 14 Noiembrie 2011 - Se stie ca nu exista retete sigure in afaceri, cu toate acestea oamenii vizionari reprezinta cea mai importanta sursa de inspiratie privind strategiile eficiente de business. Pornind de la aceasta premisa, Expo Media lanseaza conceptul de evenimente de afaceri, Enlightening – Business2Greatness (www.enlightening.ro), organizand prima conferinta, "Business Class Vision" in data de 17 noiembrie, in cadrul JW Marriott Grand Hotel din Bucuresti, incepand cu ora 09:00 AM.
"Business Class Vision" va gazdui, in calitate de speakeri, lideri de renume international precum:
• Ted Lattimore - Chief Executive Officer & President al Carmanah Technologies;
• Kevin Heaney - Vice President - Worldwide Sales & Marketing la Endurance Wind Power;
• Robert Murray - Chairman al GrowthPoint Group & EVP la Faronics Corporation (America de Nord);
• Raed Arafat - Fondator SMURD, Subsecretar de Stat in Ministerul Sanatatii din Romania;
• Dan Pascariu - Chairman of The Supervisory Board la UniCredit Tiriac Bank;
• Ada Roseti - Channel Director South Eastern Europe, Discovery Networks CEEMEA;
• Sergiu Negut - Deputy CEO, REGINA MARIA, The Private Healthcare Network;
• Roberto Lazarov - CEO, FunDeal Romania;
• Gilda Lazar - Head of Corporate Affairs & Communications pentru Romania si Moldova, Membru al Executive Committee of Japan Tobacco International (JTI);
• Catalin Velescu - Managing Director, 3M Romania.
Conferinta de afaceri va fi moderata de Andreea Ionescu, Managing Partner al ConsultWare, si va avea drept focus principal 4 arii principale de discutie: leadership, inovatie, oameni si strategie. In cadrul “Business Class Vision” se vor ataca subiecte de business de larg interes local si international, oferind publicului directii si solutii practice de dezvoltare.

“Leadershipul, coordonarea si motivarea oamenilor pentru a atinge un obiectiv au reprezentat dintotdeauna o pasiune deopotriva intelectuala si profesionala pentru mine. Conceptul de evenimente Enlightening inglobeaza obiectivul de a oferi informatii, instrumente si exemple pentru a ajunge la succes; tocmai de aceea ma identific pe deplin cu acest concept” - Ted Lattimore, CEO si Presedinte al Carmanah Technologies Corp.

“A ajunge la excelenta, crestere, motivare si inspiratie, reprezinta o lupta apriga intr-un mediu care te provoaca in permanenta din punct de vedere intelectual. Aceste obiective reprezinta initiative salutare care ne imbogatesc atat mintea, cat si mediul in care traim” - Roberto Lazarov, CEO al FunDeal Romania.

“Enlightening a prins viata ca un sport de echipa, in care imaginatia pune la incercare regulile, reinventandu-le” - Madalina Vilau, Fondator Enlightening si Managing Partner, Expo Media.

Evenimentul de afaceri “Business Class Vision” se bucura de sprijinul partenerilor Euristic Partner, Customer Service School, Tea Forte, Discovery Networks si al partenerului strategic Asebuss.

Pentru mai multe detalii privind conditiile de participare la eveniment sau oportunitatile de parteneriat la prima conferinta Enlightening, va rugam sa accesati www.enlightening.ro, sa ne contactati telefonic la 021 411 44 20 sau prin email la registration@conferinte.ro.

CONTACT:
Alexandra Chiorean
Coordonator PR
Tel: +40 21 411 44 20
Mobile: +40 731 141 414
E-mail: alexandra.chiorean@expomedia.ro

Despre Expo Media
Expo Media este o agentie full service ce ofera o gama variata de servicii de calitate in domeniile: marketing si comunicare, research, consultanta de customer operations si organizare de evenimente de business. De-a lungul timpului Expo Media a dat dovada de spirit de excelenta in toate actiunile intreprinse prin experienta, dedicare si competenta. Pentru mai multe informatii, va rugam sa accesati www.expomedia.ro.


Resurse Web : www.enlightening.ro

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories