Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Bilantul World Vision Romania ca partener al scolilor in saptamana "Scoala Altfel"


Autorul: World Vision Romania Communication
Subiect: World Vision Romania
Adaugat la : April 7, 2012   Vizualizari : 589
Rate Autor : Curent : 2.79 /5
Rate Articol : Curent : 2.34 /5



7 Aprilie 2012 - Saptamana “Scoala Altfel” a fost un bun prilej pentru World Vision Romania sa fie din nou alaturi de dascali pentru a oferi “experiente” nu doar activitati extracurriculare copiilor din comunitatile partenere din aflate in judetele Cluj, Constanta, Dolj, Vaslui si Valcea.
Programele educative pe care World Vision le-a oferit alaturi de scoli au promovat valorile umanitare, inclusiv voluntariatul si caritatea. Experientele au imbogatit trairile copiilor si le-au transmis mesaje care sa le stimuleze candoarea, sentimentele de intelegere, atitudinea de intrajutorare si implicare dar si abilitatile de relationare si increderea in fortele proprii. in alte activitati copii si-au manifestat dinamismul, spiritul competitiv si talentul in arta.
In Cluj 3.000 de copii din mediul rural si din oras au colorat oua si a confectionat cosulete de Paste. Activitatea s-a desfasurat in parteneriat cu 44 de scoli din 13 comune, 7 scoli din Municipiul Cluj-Napoca si Centrul de plasament din Cluj. Provocarea propusa copiilor a fost sa introduca un siret printr-un ou de hartie, perforat, folosind o singura mina. Astfel ei au inteles ce inseamna sa ai o dizabilitate. Experienta in sine a urmarit acceptarea limitelor personale si ale celorlalti, exersarea empatiei, sensibilizarea fata de problematica dizabilitatii.
La Constanta, elevii din clasele primare a doua scoli au scris o scrisoare de indemn catre "un adult", prin care il roaga sa ajute un copil nevoias. Copiii au confectionat singuri plicurile si au scris scrisorile. in unele plicuri copii au pus o mica donatie din pusculitele lor, in alte plicuri au pus bomboane si ciocolate. Actiunea va continua si in saptamana urmatoare cand, impreuna cu o publicatie locala, World Vision va duce plicurile la 10 -15 personalitati ale orasului pentru a ajuta o familie in situatie delicata din comuna Corbu. Copiii au confectionat si urne pentru organizatie.
In trei scoli doljene partenere ale World Vision Romania s-au desfasurat concursuri intercomunitare. Concursul de fizica bazat pe creativitate si intitulat “Micul Einstein” a adus la un loc pe 3 aprilie, in scoala din Argentoaia, copiii din clasele gimnaziale a trei scoli doljene. Tot acolo, a doua zi, 100 de copii din 12 scoli au participat la editie a sasea Festivalului Concurs “I.L. Caragiale”. Pe 5 aprilie la scoala din Bucovat, s-a desfasurat a IX a editie a concursului cu tematica crestina "Bun Crestin" la care au participat 104 copii din 13 scoli. Premiile concursului, carti de specialitate si icoane, au fost oferite de World Vision. Prin astfel de activitati copii au fost incurajati sa participe la cat mai multe activitati extracurriculare prin care sa isi dezvolte abilitatile de munca in echipa si spiritul competitiv, dorinta de a invata si de a avea rezultate cat mai bune.
In localitatea Negresti din judetul Vaslui World Vision Romania a sustinut organizarea de activitati axate pe promovarea non-violentei. Patruzeci de elevi au participat la un concurs pe aceasta tema si alti 50 au vizionat filmul “Si testoasele pot zbura”. Nici prescolarii din Negresti nu au fost neglijati: 45 dintre ei au mers in excursie la Iasi iar 114 au participat la ateliere de creatie.
De asemenea in 15 comunitati din judetul Valcea si Olt, World Vision Romania a sustinut financiar activitatile educative extracurriculare si extrascolare organizate de unitatile de invatamant pentru 3.119 de elevi din mediul rural care au participat la diferite concursuri sportive, de creatie, educatie pentru sanatate, cercuri literare, concursuri gastronomice, concurs de piese de teatru, schimburi de experinta etc.
Tot in aceasta saptamana au fost premiati castigatorii concursului de arta derulat in perioada 6 februarie – 9 martie 2012, in scolile din Ramnicu Valcea si alte 12 comunitati rurale partenere ale World Vision. La concurs au participat 382 de elevi cu tot atatea lucrari sau desene dintre care 70, cele cu cel mai profund mesaj, au fost selectate si au putut fi admirate in cadrul expozitiei organizate la Biblioteca Antim Ivireanu din capitala valceana. Au castigat 8 elevi care au fost premiati cu ghiozdane, materiale pentru pictura, dulciuri si carti pentru cele mai frumoase lucrari din cadrul expozitiei.
World Vision Romania pune in centrul atentiei sale copiii sustinand activitatii pentru toate aspectele care duc la bunastarea celor mici: educatia, sanatatea, dezvoltarea economica a comunitatii ca suport pentru viitorul copilului, dezvoltarea civica si spirituala ca model pentru viata. “Saptamana Altfel” a oferit un prilejul pentru ca organizatia sa-si dovedeasca misiunea.
Contact:
Anca Bejenaru - Manager PR & Comunicare
Str. Rotasului nr. 7, Scetor 1, Bucuresti,
Tel: 021 222 91 01; Fax: 021 224 29 72
Mobil: 0736 444 815,
e-mail: anca_bejenaru@wvi.org
www.worldvision.ro, http://www.facebook.com/WorldVisionRomania, http://blog.worldvision.ro/
----------------------------------------------------------------------------------------------
Despre World Vision Romania
World Vision este o organizatie crestina, care desfasoara programe de interventie umanitara de urgenta, de dezvoltare si advocacy punand in centrul activitatii bunastarea copilului. Organizatia se concentreaza asupra muncii cu copiii, familiile si comunitatile, in scopul depasirii saraciei si nedreptãtii. Inspirati de valori crestine, lucram cu persoanele cele mai vulnerabile din lume, indiferent de religie, rasã, etnie sau gen.
World Vision Romania este o organizatie partenera a World Vision International, prezenta in peste 100 de tari din intreaga lume. De mai mult de 20 ani dezvoltam in Romania programe in peste 200 de comunitati rurale din 8 judete. De-a lungul timpului am oferit sprijin pentru mai mult de 50.000 de copii si 300.000 de adulti.
Prin activitati de reintegrare familiala, dezvoltare comunitara, proiecte medicale, programe de educatie si dezvoltare economica, asistenta umanitara in cazul situatiilor de urgenta, stimulam o atitudine activa si implicarea in schimbarea conditiei de saracie din Romania, avand in centrul atentiei bunastarea copilului.


Resurse Web : www.worldvision.ro

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories