Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


CONCURS - Fii fashion si Optiplaza te premiaza!


Autorul: Murariu Marius
Subiect: SC Optiplaza SRL
Adaugat la : August 22, 2012   Vizualizari : 593
Rate Autor : Curent : 2.52 /5
Rate Articol : Curent : 2.30 /5



Concursul este organizat si se desfasoara pe pagina Facebook Optiplaza, aflata pe site-ul: www.facebook.com/Optiplaza, in perioada 1 - 31 August 2012: Concurs Optiplaza

Tema concursului este: Fotografii cu tine si ochelarii de soare preferati!
Vor fi desemnati castigatori, doar primii 15(cincisprezece) concurenti a caror fotografii vor primi cele mai multe SHARE-uri si LIKE-uri din partea prietenilor/sustinatorilor, pana la data de 31 August 2012, ora 23.59.

Premiile concursului sunt:
- Locurile 1-3: ochelari de soare POLICE
- Locurile 4-15: ochelari de soare Avanglion

Pentru vizualizarea intregului regulament accesati urmatorul link: regulament concurs

Succes!


Resurse Web :

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories