Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Campania "Litoral Curat" la finalul celei de-a şaptea ediţii


Autorul: ONG Mare Nostrum
Subiect: ONG Mare Nostrum
Adaugat la : September 19, 2011   Vizualizari : 456
Rate Autor : Curent : 2.76 /5
Rate Articol : Curent : 2.32 /5



După aproximativ două luni de informare şi conştientizare, cea de-a şaptea ediţie a campaniei "Litoral Curat" a ajuns la final. Aceasta s-a desfăşurat in perioada iulie-septembrie 2011, pe două plaje ale litoralului romanesc, respectiv plaja Vega şi plaja Modern.
Ediţia de anul acesta a campaniei a continuat acţiunile de informare şi educare a turiştilor aflaţi pe litoral, cu privire la abordarea unui comportament responsabil faţă de plajă şi faţă de mare. Cei 20 de voluntari implicaţi in aceste acţiuni au reuşit, in cele 35 de zile de campanie, să informeze aproximativ 2500 de persoane despre importanţa reciclării selective a deşeurilor. De asemenea, ca urmare a tombolei zilnice organizate de Mare Nostrum au fost premiate 37 de persoane care au aruncat gunoaiele in coşurile corespunzătoare.
"De la an la an remarcăm o dorinţă tot mai mare a turiştilor de a colecta selectiv deşeurile. Singurele lor probleme sunt reprezentate de faptul că nu există suficiente coşuri de gunoi pe plajă, inclusiv in preajma teraselor, şi că acestea nu sunt golite atat de des pe cat ar trebui. Ceea ce ne-a incantat in timpul acţiunilor de informare a fost faptul că aproximativ un sfert din persoanele informate au preferat să returneze pliantele voluntarilor Mare Nostrum, după ce le-au citit, pentru a fi folosite la informarea altor turişti. De asemenea, trebuie să menţionăm şi ajutorul important pe care l-am primit, in această campanie, de la Asociaţia Litoral-Delta Dunării care a diseminat informaţiile referitoare la necesitatea unei colectări responsabile in randul hotelurilor de pe litoral", a declarat Alexandra Telea, coordonatorul campaniei.
Campania "Litoral Curat" s-a adresat atat turiştilor care au fost prezenţi pe litoral, locuitorilor din zona costieră romanească, administraţiei locale, cat şi agenţilor economici implicaţi in procesul de salubrizare şi colectare a materialelor reciclabile.
Parteneri: Dayan Impex S.R.L, Hotel Vega şi Asociaţia Litoral-Delta Dunării
Parteneri media: Radio Constanţa, Constănţeanul.com şi ziarul Alb-Negru


Resurse Web : MareNostrum

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories