Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Campania de ocupare a fortei de munca Cisper Bucuresti


Autorul: sdasd asdasas
Subiect: cisper
Adaugat la : November 3, 2011   Vizualizari : 456
Rate Autor : Curent : 2.56 /5
Rate Articol : Curent : 2.29 /5



București, 2 noiembrie 2011

Campanie pentru ocuparea fortei de munca

Centrul de Incluziune Sociala pentru Persoanele de Etnie Roma Bucuresti Ilfov, organizeaza in perioada 3 noiembrie - 15 decembrie 2011 la sediul din str. Dragusin Deleanu, nr. 1A, sector 2 Bucuresti, o campanie pentru ocuparea fortei de munca pentru persoanele de etnie roma.

Campania se va desfasura in cadrul proiectului "Crearea si functionarea structurilor de asistenta axate pe ocuparea fortei de munca - Centre de incluziune sociala pentru persoanele de etnie roma" - ID 62509, cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013. Proiectul este implementat de catre Asociația Pakiv Romania, in parteneriat cu Asociatia Amare Prhala Cluj Napoca, Asociația DIVERS Targu Mureș, Agenția pentru Dezvoltarea Resurselor Umane Pro Diversitate București și Mesogeiako Symvouleftiko Systema S.A. Atena.

Campania urmareste reducerea ratei somajului si promovarea serviciilor oferite persoanelor de etnie roma aflate in cautarea unui loc de munca din mediul urban si rural dar si angajatorilor.

De asemenea, un alt obiectiv principal al acestei campanii este informarea, educarea si constientizarea persoanelor vulnerabile provenite din categorii dezavantajate, in special romi tineri, cu privire la drepturile si obligatiile in cadrul unui loc de munca, precum si ajutarea tinerilor in dezvoltare profesionala si consilierea lor in vederea gasirii unui loc de munca in functie de abilitatile lor.

Pentru aceasta campanie au fost realizate materiale tipografice (brosuri, pliante, afise publicitare) care vor fi difuzate in mass-media, precum si un film de prezentare care va rula in incinta unitatii culturale din str. Dragusin Deleanu nr. 1A, sector 2 Bucuresti.

Informatii suplimentare:
Asociatia Pakiv Romania
Telefon: 0258/811170
Web: www.pakiv.ro, http://cis-rom.ro
E-mail: pakiv_romania@yahoo.com

CISPER București Ilfov
Responsabil PR
Ionut Tirnacop
Telefon: 021 2400838
E-mail: cisperbucurestipr@yahoo.com


Resurse Web :

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories