Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Capone ajută companiile din Romania să reducă nivelul debitelor restante


Autorul: Manea Andreea
Subiect: Advantage Software Factory
Adaugat la : June 28, 2012   Vizualizari : 597
Rate Autor : Curent : 2.32 /5
Rate Articol : Curent : 2.18 /5



Bucureşti, 28.06.2012: Advantage Software Factory (ASF), companie romanească de IT specializată in aplicaţii de colectare debite restante şi CRM, susţine companiile de telecomunicaţii şi instituţiile financiare in procesul de colectare a debitelor restante prin adaptarea permanentă a soluţiei Capone la cerinţele pieţei.

in perioada 2007-2009 piaţa creditelor a explodat in Romania datorită condiţiilor facile de creditare, iar apetitul romanilor pentru credite a crescut. Dezvoltarea economiei a condus cu rapiditate la extinderea şi diversificarea bunurilor şi serviciilor acordate persoanelor fizice sau juridice pe credit. in această perioadă de varf s-au făcut mii de credite zilnic şi pe măsură ce gradul de indatorare a crescut, numărul restanţelor a crescut şi el.

Criza economică a determinat inmulţirea blocajelor de plată in mediul de afaceri, tot mai multe societăţi private, companii de stat şi instituţii publice fiind nevoite să depăşească data scadentă a facturilor. in acelaşi timp, numeroase persoane fizice au mari probleme cu plata la timp a ratelor la bănci, companii de leasing, societăţi de asigurări, companii de utilităţi etc.

Creşterea volumului debitelor restante a determinat companiile să acorde o atenţie sporită procesului de colectare debite. Primii agenţi de colectare care au apărut pe piaţa romanească au fost cei angajaţi de firmele de telefonie, care s-au confruntat cel mai mult cu recuperarea banilor datoraţi de abonaţi pentru convorbirile efectuate. Ca urmare a cresterii volumului de debite marile companii au decis să işi infiinţeze propriul departament de colectare. Ulterior, companiile au inceput să apeleze şi la firmele specializate in recuperarea datoriilor.

"Recuperarea debitelor restante este una dintre priorităţile companiilor in ultima perioadă, ceea ce a dus la succesul Capone pe piaţa locală. Luand in considerare faptul că utilizarea unei soluţii de colectare debite imbunătăţeşte cash flow-ul şi scade costurile operaţionale, companiile privesc intr-un mod pozitiv implementarea acestora" afirmă Ştefan Păun, Director General al ASF

Capone este un sistem enterprise de colectare debite restante ce permite departamentelor de colectare să controleze, gestioneze şi să automatizeze procesele de colectare.

"Pentru a ne adapta la evoluţia continuă a pieţei de colectare a debitelor restante am dezvoltat noi functionalităţi ce vor ajuta companiile să crească performanţa colectării debitelor restante." afirmă Ştefan Păun, Director General al ASF.

Noua versiune permite standardizarea costurilor de colectare pe diferite tipuri de acţiuni, urmărirea costurilor acţiunilor de colectare, posibilitatea de a adăuga costuri conexe pe un cont sau pe grupuri de conturi, acestea conducand la obţinerea unei imagini clare asupra eficienţei reale a colectării.

Utilizand noul modul Champion Challenger vă puteţi adapta, schimba şi optimiza strategiile de colectare existente. Champion Challenger ajută departamentele de colectare să işi adapteze in mod constant strategiile de colectare la mediul de afaceri actual plecand de la strategiile curente. Utilizand reprezentări vizuale şi grafice, puteţi decide rapid care este strategia de colectare adecvată pentru segmentul de clienţi vizat. Noul modul are o interfaţă uşor de folosit in administrare şi oferă informaţiile esenţiale pentru a putea lua mai rapid decizii de business.

Avand in vedere experienţa implementărilor anterioare am identificat o nevoie comună a clienţilor de a-şi configura intern aplicaţia in funcţie de nevoile lor fără să mai apeleze la departamentul de IT sau la producătorul aplicaţiei. Astfel, am creat o funcţionalitate ce permite administratorilor business sa configureze mai uşor criterii complexe ce stau la baza proceselor de collection. Configurarea aplicaţiei direct de către administratorii business intr-o interfaţă uşor de folosit este unul dintre principalele avantaje ale soluţiei Capone. Noua funcţionalitate SQLTags permite utilizatorilor aplicaţiei să definească rapid şi simplu criteriile de validare şi execuţie automată a diferiţilor paşi direct in aplicaţie, indiferent de nivelul lor de cunoştinţe despre baza de date sau limbajul SQL.
Prin intermediul noului modul Capone Web, colaboratorii externi pot accesa cu uşurinţă şi in deplină securitate funcţionalităţile la care au acces.

Printre noile funcţionalităţi mai putem enumera: Scrisori Dinamice, Scoring, Owneri multipli, precum şi imbunătăţiri ale funcţionalităţilor existente. Pentru mai multe informaţii puteţi accesa: www.caponedebtcollection.com .
Capone este liderul pieţei de sisteme de colectare debite din Romania şi a fost implementat in peste 21 de companii din 11 tări Europene.


Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories