Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Casa de avocatura Coltuc anunta lansarea Departamentului de Achizitii Publice


Autorul: Coltuc Marius
Subiect: Casa de Avocatura Coltuc
Adaugat la : April 28, 2011   Vizualizari : 889
Rate Autor : Curent : 2.57 /5
Rate Articol : Curent : 2.56 /5



Prin intermediul acestui departament, specialistii Casei de avocatura Coltuc vor veni in ajutorul clientilor care, fie doresc sa intre pe piata achizitiilor publice si nu cunosc etapele unei astfel de proceduri, fie se afla deja pe aceasta piata, dar au nevoie de integrarea serviciilor de care momentan se ocupa o multitudine de furnizori.

Printre serviciile oferite de noul departament se numara: acordarea de consultanta pentru intocmirea planului de achizitii; consultanta pentru intocmirea dosarului de achizitii (stabilirea tipului de procedura aplicata, caiet de sarcini, propunere contract, documentatie de atribuire a contractelor, note justificative), consultanta pentru intocmirea raportului de atribuire; formularea solicitarilor de clarificari din partea autoritatilor contractante; consultanta juridica la incheierea contractului de achizitii publice, precum si formularea contestatiilor la C.N.S.C. si reprezentarea in fata Curtilor de Apel.

In ceea ce priveste avantajele contractarii acestor servicii de la un singur furnizor, vorbim de o reducere a timpului alocat procedurilor de achizitii publice, dar si a efortului, costului total si inconsistentelor ce pot interveni intre serviciile prestate de furnizori diferiti.

"Decizia de a forma acest departament a venit ca urmare a dezvoltarii portofoliului de clienti si servicii in domeniul achizitiilor publice, dar si ca urmare a cresterii numarului de licitatii publice si a dorintei operatorilor economici ai pietei romanesti de a patrunde pe aceasta piata ce valoreaza mai mult de 7 miliarde de euro. Dorinta noastra este de a deveni un partener de incredere pentru toate aceste companii prin calitatea serviciilor pe care le vom oferi.", Marius Coltuc, avocat fondator al Casei de avocatura Coltuc.

Despre Casa de avocatura Coltuc
Fondata in anul 2005, dupa o indelungata experienta in domeniu, Casa de avocatura Coltuc a reusit sa se integreze pe deplin in piata juridica din Romania, oferind clientilor sai servicii profesionale prompte si eficiente. Departamente: recuperari creante, litigii, consultanta, registrul comertului, marketing si relatii cu clientii.


Resurse Web : Casa de Avocatura Coltuc

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories