Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Ce este medicina personalizata?


Autorul: Constantin Cristina
Subiect: Roche Romania
Adaugat la : March 30, 2011   Vizualizari : 921
Rate Autor : Curent : 2.64 /5
Rate Articol : Curent : 2.56 /5



Termenul de medicina personalizata a fost folosit pentru prima data, in sensul cunoscut astazi, in urma cu peste 10 ani***. Medicina personalizata se bazeaza pe faptul ca pacienti cu acelasi diagnostic clinic pot raspunde diferit la tratament.
Astfel, un anumit medicament poate fi extrem de eficient pentru un pacient, insa, acelasi medicament poate sa nu aiba rezultate similare in cazul altui pacient, cu acelasi diagnostic. Caracteristicile personale ale pacientului, dar si caracteristicile bolii, influenteaza maniera in care actioneaza medicamentele.
Medicina personalizata are potentialul enorm de a adauga valoare medicala prin oferirea de tratamente tintite, ce cresc calitatea vietii pacientilor. Desi potentialul complet al medicinei personalizate nu este inca realizat, exista deja in practica medicala o serie de abordari care demonstreaza schimbarea de paradigma si trecerea treptata de la o abordare generalizata la tratamente tintite, personalizate si terapii ghidate de raspuns.
Medicina personalizata imbunatateste intelegerea bolilor si permite stratificarea pacientilor ce sufera de o anumita boala in sub-grupuri, ceea ce poate ajuta la evitarea tratamentelor inadecvate sau care nu sunt necesare. Prin intermediul medicinei personalizate se ofera de asemenea teste de diagnosticare care permit identificarea grupurilor de pacienti care pot raspunde cel mai bine la un anumit tratament.
Cunoasterea organismului uman si a paticularitatilor bolilor a crescut considerabil in ultimii ani, ceea ce a facut ca medicina personalizata, prin abordarile ei, sa devina din ce in ce mai importanta.
Medicina personalizata - tratamentul potrivit pentru pacientul potrivit!
Despre Roche
Avand sediul central in Basel, Elvetia, Roche este lider in domeniul cercetarii medicale, prin cele doua divizii ale sale: divizia de farmaceutice si divizia de diagnostice. Roche este cea mai mare companie de biotehnologie, la nivel mondial, si produce medicamente diferentiate clinic in domeniul oncologiei, virologiei, bolilor inflamatorii, bolilor metabolice si afectiunilor sistemului nervos central. Roche este de asemenea lider mondial in diagnosticul in-vitro, diagnosticarea cancerului si pionier in managementul diabetului. Strategia Roche cu privire la medicina personalizata isi propune sa ofere medicamente si tehnici de diagnostic care sa aduca imbunatatiri reale ale starii de sanatate si calitatii vietii pacientilor si sa imbunatateasca ratele de supravietuire. In anul 2010, Roche a avut peste 80.000 de angajati in intreaga lume si a investit peste 9 miliarde de franci elvetieni in cercetarea si dezvoltarea de noi produse. La sfarsitul anului 2010, Grupul Roche a raportat vanzari in valoare totala de 47,5 miliarde de franci elvetieni. Compania Genentech din Statele Unite, este detinuta in intregime de Roche si membra a Grupului Roche. Roche detine de asemenea pachetul majoritar de actiuni la compania japoneza Chugai Pharmaceutical.
Pentru mai multe informatii, va invitam sa accesati: www.roche.ro


Resurse Web : Roche Romania

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories