Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Cifra de afaceri a UNIOR TEPID a crescut cu peste 30% in primul semestru


Autorul: dragos ivanescu
Subiect: Unior Tepid, membru Centru National de Scule
Adaugat la : July 12, 2011   Vizualizari : 823
Rate Autor : Curent : 2.68 /5
Rate Articol : Curent : 2.33 /5



UNIOR TEPID, membru al Centrului National de Scule, liderul de piata al solutiilor globale in domeniul sculelor de mana, aniverseaza luna aceasta 11 ani de activitate. Momentul aniversar este marcat de cresterea cifrei de afaceri pe primul semestru al anului 2011 cu peste 30% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Adresabilitatea extinsa catre mai multe domenii (auto, constructii, industrie, transporturi, comunicatii, retail), cresterea numarului de programe din portofoliu, produsele in stoc, livrarea imediata, asistenta profesionista acordata clientilor, oferta mare de consumabile, sunt cateva dintre elementele care au condus la aceasta crestere. Cifra de afaceri a crescut constant in ultimii ani, atingand indicatorii financiari la nivelul propus chiar si intr-un mediu de afaceri într-o continua schimbare, care a determinat reconsiderarea multora dintre planurile de investitii ale partenerilor.

”Cresterea cifrei de afaceri in acesta perioada nu este o surpriza pentru noi. Am urmarit in permanenta dezvoltarea gamei de produse si atragerea de noi clienti prin existenta produselor pe stoc, livrare imediata si suport neconditionat. Mai mult, pot preciza ca in acest semestru, cifra de afaceri depaseste cu aproape 10 procente cifra de afaceri din primul semestru al anului 2008”, a declarat domnul Dan Dabuleanu, director general al UNIOR TEPID.

Strategia adoptata de UNIOR TEPID urmareste transformarea partenerilor in ofertanti de solutii complete (produse, servicii, aplicatii), in aceste conditii previzionand o largire a activitatii de distributie si a portofoliului de clienti, precum si identificarea si asimiliarea de noi game de produse perfect integrate in conceptul de distributie - CENTRUL NATIONAL DE SCULE.

Din aceast an, oferta UNIOR TEPID s-a extins si in domeniul sculelor electrice prin brand-ul STAYER. Fara a urmari o dezvoltare preponderenta pe acest domeniu, compania a raspuns cererii magazinelor de bricolaj si este o extindere fireasca, tocmai datorita faptului ca in oferta UNIOR TEPID exista permanent pe stoc consumabile pentru aceste scule electrice. Acest domeniu va fi abordat prin tehnica ”pasilor marunti” si va urmari oferirea catre partenerii actuali a unor scule electrice din gama premium pe ambele paliere de adresabilitate.

Prezent de 11 ani pe piata din Romania, UNIOR TEPID, membru al Centrului National de Scule, ofera cea mai bogata gama de scule de mana aflate pe stoc si livrare imediata. Comunicarea, contactul permanent cu clientul si consilierea lui sunt principii fundamentale de la care UNIOR TEPID nu se abate, mentinandu-si statutul de lider pe piata sculelor de mana din Romania.

2011 Grandz Comunicare


Resurse Web : UNIOR TEPID

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories