Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Comunicat Lansare Interior Store - Concept Store Herastrau


Autorul: Monica Cindescu
Subiect: Interior Store
Adaugat la : September 30, 2011   Vizualizari : 638
Rate Autor : Curent : 2.75 /5
Rate Articol : Curent : 2.63 /5



Bazat pe un concept absolut nou pe piata romaneasca, magazinul isi propune sa re-creeze o locuinta moderna, un spatiu in care clientii nostri sa se poata simti ca "acasa". Astfel, Interior Store a reusit, in cadrul magazinului Concept Store Herastrau, sa realizeze si sa animeze un spatiu interior perfect pentru o familie tanara, activa.

Ioana Tinca - Manager Interior Store: "Interior Store si-a propus inca de la lansarea pe piata romaneasca, in anul 2005, sa ofera clientilor sai, inaninte de toate, un mod de viata rafinat, elegant. De altfel intreaga noastra activitate s-a conturat pe sloganul companiei:"Because your Home reflects your Lifestyle". Am reusit de-a lungul timpului sa oferim clientilor nostri cele mai noi colectii de mobilier si decoratiuni, ale celor peste 250 de branduri cu care lucram, multe dintre ele in exclusivitate in Romania. Prin deschiderea Concept Store Herastrau am reusit sa oferim clientilor nostrii un interior modern, elegant si rafinat; un spatiu in care sa se simta confortabil si in care sa-si poata descoperii propriul stil."

In cadrul magazinului, designerii si consultantii de vanzari Interior Store sunt intotdeauna pregatiti sa ofere clientilor nostrii cele mai bune solutii de amenajare, mobilare si decorare.

Interior Store - Concept Store Herastrau s-a lansat intr-o atmosfera rafinata, invitatii fiind rasfatati atat , atat cu un design modern si elegant, cat si cu champagne, cocktail-uri, gustari si cadouri; totul in ambianta intima si relaxanta a ansamblului Signature Residence.



Resurse Web : www.interiorstore.ro

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories