Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Contact Center Awards a desemnat castigatorii pentru 2012


Autorul: Istratescu Catalina
Subiect: Expo Media
Adaugat la : May 18, 2012   Vizualizari : 428
Rate Autor : Curent : 2.57 /5
Rate Articol : Curent : 2.23 /5



Contact Center Magazine a premiat performanta si viziunea de customer care la Gala Contact Center Awards care a avut loc miercuri, 16 mai 2012, la Hotelul Novotel City Centre din Bucuresti, in cadrul uneia dintre cele mai importante conferinte de profil din Sud-Estul Europei, Customer Care Conference & Expo.

Bucuresti, 18 Mai 2012 - In 2012 exigentele si asteptarile consumatorilor au crescut simtitor, iar companiile din Romania trebuie sa se focuseze mai intens pe o relatie cat mai buna cu clientul si sa aplice modelele internationale de customer centricity pentru a se mentine competitive. Aceste premise au stat la baza continutului editiei de anul acesta a Customer Care Conference & Expo, organizata de compania Expo Media.

In cea de-a doua zi a evenimentului cei mai buni profesionisti din aria de contact center au fost recunoscuti si premiati la Gala Contact Center Awards 2012, un eveniment festiv organizat an de an prin cea mai importanta revista de profil din Romania, Contact Center Magazine.
Eroul principal al acestei gale a fost excelenta de customer care, indiferent de nivelul ierarhic din punct de vedere profesional sau de dimensiunea afacerii in sine. Evenimentul a sarbatorit valoarea si viziunea in toate formele ei.

Pentru sectiunea generala ce adreseaza succesul companiilor in zona de call center si tehnologie, juriul a premiat contact centrele care au demonstrat un inalt standard de profesionalism, asigurand un serviciu de calitate clientilor, un mediu pozitiv de lucru pentru angajati si profitabilitate pentru business.
Brandurile castigatoare care fac diferenta in perceptia consumatorului si angajatului din Romania, in 2012 au fost:
DHL - Best Small Call Center;
ING Bank - Best Medium Call Center in registru de call center propriu;
Call Point New Europe - Best Medium Call Center din aria de call center outsource;
Teleperformance - Best Large Call Center;
Groupama Asigurari - Best use of Technology.

Contact Center Awards este un eveniment despre OAMENI inainte de toate. Gala aduce in atentia publicului oameni valorosi, cu viziune, pasiune si rezultate impresionante, care reprezinta modele autentice de personalitate si profesionalism.
Profesionistii castigatori de anul acesta sunt:
Silviu Suditu, Competence Call Center - Best Call Center Trainer;
Mihaela Ghita, Raiffeisen Bank - Best Call Center Agent;
Ksenia Bocharova, Oracle - Best Support Center Specialist;
Andrei Papadopol, Raiffeisen Bank - Best Retention Agent;
Alina Grecu, UniCredit Tiriac Bank - Best Telesales Agent;
Ciprian Raducan, Competence Call Center - Best Call Center Supervisor;
Maria Avram, Oracle - Best Support Center Team Manager;
Brandusa Luminita Istrate, OMV Petrom - Best Support Center Manager;
Edmona Popescu, Teleperformance - Best Call Center Manager din aria de call center outsource;
Adriana Iuliana Closca, UniCredit Tiriac Bank - Best Call Center Manager in regim de call center propriu.

"Ma bucur ca printre concurenti am intalnit pasiunea si dorinta de face lucrurile sa mearga inainte. Oamenii au multa determinare, transmit entuziasm si sunt proactivi. Jurizarea a fost, pe langa o evaluare atenta, si un proces de invatare, un schimb de energie si cunostinte dintre noi si concurenti." - Madalina Vilau, Membru al Juriului Contact Center Awards si Managing Director, Expo Media.

"Ce am cautat dincolo de competenta specializata? Empatia, initiativa si adaptabilitatea. Adica atitudinea - care face diferenta si care este secretul reusitei profesionale si in viata personala." Marcela Stoia, Membru al Juriului Contact Center Awards, Director de Operatiuni, Expo Media si Trainer, Customer Service School.

"Piata de customer care este in plin proces de adaptare. Mai sunt multe de facut, insa "vibe-ul" este unul pozitiv. M-a impresionat placut faptul ca unele dintre interviurile desfasurate cu concurentii au adus si o doza de nonconformism. Oamenii, pe langa competenta de customer care, sunt mai liberi in actiune si ies la inaintare cu idei de optimizare" - Oana Balteanu, Membru al Juriului Contact Center Awards si Managing Partener, Customer Service School.

Conferinta de anul acesta a fost posibila cu sprijinul partenerilor Competence Call Center - Partener Gold, Mediatel Data, Customer Service School si Euristic Partner, precum si al sponsorilor care au asigurat premii si momente inedite pentru participanti: Extreme Travel, Active Life, Orasul Meu si Tea Forte.
Partenerii media ai acestei editii au fost: Babylon Consult, PresaOnline.ro, ClubAfaceri.ro, Contact Center Magazine, Wall-street.ro, Orasul Meu si Finzoom.ro.

Pentru mai multe informatii despre cea de-a 8 a editie a Customer Care Conference and Expo, fotografii si prezentari, va invitam sa accesati www.conferinte.ro.

Despre Expo Media
Expo Media este o agentie full service ce ofera o gama variata de servicii de calitate in domeniile: marketing si comunicare, research, consultanta de customer operations si organizare de evenimente de business. De-a lungul timpului Expo Media a dat dovada de spirit de excelenta in toate actiunile intreprinse prin experienta, dedicare si competenta. Pentru mai multe informatii, va rugam sa accesati www.expomedia.ro.
Your customers are your business.


CONTACT
Oana Olteanu
Communication Manager
Phone: +40 21 411 44 20
Mobile: +40 733 060 010
Email: oana.olteanu@expomedia.ro
Web: www.conferinte.ro; www.expomedia.ro; www.enlightening.ro
Social Media: http://www.facebook.com/ExpoMedia.ro


Resurse Web :

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories