Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Cooper Pear - Rezultatele primului an de activitate


Autorul: Elias Vlad
Subiect: Cooper Pear
Adaugat la : March 1, 2012   Vizualizari : 462
Rate Autor : Curent : 2.77 /5
Rate Articol : Curent : 1.99 /5



Cooper Pear, prima platforma online care pune la dispozitia clientilor sai oferte de creditare intocmite in urma analizei individuale a profilului aplicantului, publica rezulatele primului an de activitate .
Site-ul cooperpear.ro a inregistrat 3000 de vizitatori unici, localizati cu preponderenta in orasele resedinta de judet, si a servisat peste 150 de clienti care au apelat la serviciile companiei.
"Rezultatele obtinute au fost in concordanta cu planificarile initiale, reusind sa atingem un volum al aplicatiilor de credit in valoare de 5.2 milioane de EUR si un numar de peste 150 de clienti. Un aspect peste asteptarile initiale a fost rata de conversie, mai mare cu 50% fata de planificare, a celor care au aplicat pentru o oferta personalizata raportat la numarul de vizitatori unici ai site-ului. De asemenea rata de aprobare a aplicatiilor de credit a fost de 70%, cu 8% mai mult decat ceea ce am preconizat initial" a declarat Vlad Elias, Managing Partner Cooper Pear.
"Campaniile de puclibitate derulate si-au atins scopul reusind sa atraga in proportie de 70% clienti interesati de refinantarea unor credite garantate, iar diferenta de 30% din clienti a optat pentru credite de consum. Creditul mediu in cazul imprumuturilor garantate a fost de 46.000 EUR, iar in cazul celor de consum s-a situat in jurul valorii de 8.000 EUR" a declarat Diana Balaban, PR & Marketing Manager Cooper Pear.
Cooper Pear este o platforma online care se adreseaza celor care doresc sa contracteze un credit sau sa refinanțeze un credit existent. Website-ul si echipa din spatele sau ofera un suport real in procesul de consiliere financiara a clientului si in indrumarea catre banca si oferta cea mai avantajoasa pentru client si pentru necesitațile acestuia.

Contact de presa

Diana Balaban
PR & Communication Manager
Tel: 0765 441 671
E-mail: diana.balaban@cooperpear.ro


Resurse Web : www.cooperpear.ro

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories