Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Cum isi protejeaza business-ul agentiile imobiliare in perspectiva unei noi crize


Autorul: elle021 elle021
Subiect: Klaus & Partners
Adaugat la : August 11, 2011   Vizualizari : 645
Rate Autor : Curent : 2.61 /5
Rate Articol : Curent : 2.61 /5



Agentiile imobiliare specializate in zone rezidentiale exclusiviste din Romania isi planifica pasii strategici astfel incat efectele unei potentiale noi crize financiare si implicit imobiliare sa fie cat mai reduse.

"Pentru cine este suficient de abil sa fie preventiv si calculat in pasii startegici urmatori in business nu vor fi surprize. Daca ne raportam la agentiile imobiliare acestea vor avea de lucru in orice perioada economica, de regres sau boom, pentru ca atunci cand se prabuseste numarul tranzactiilor de vanzare creste numarul tranzactiilor de inchiriere si invers deoarece Romania duce in continuare lipsa de spatii locative suficiente", crede Claudiu Hategan, proprietarul agentiei imobiliare Klaus & Partners. Agentia sa detine si opereaza 3 siteuri de imobiliare pe piata romaneasca: www.vilecotroceni.ro, www.apartamentecotroceni.ro, si www.kpimobiliare.ro.

Potrivit lui Claudiu Hategan, deja incepe sa se resimta o reticenta a potentialilor clienti cand vine vorba de achizitii imobiliare. "Au inceput sa apara semne din partea cumparatorilor de ezitare care invoca o noua criza financiara. Se folosesc de aceasta informatie atat pentru a obtine un pret mai bun cat si pentru ca nu sunt foarte convinsi ca este un moment potrivit de achizitie", a declarat Hategan.

Potrivit brokerului, clientii sunt foarte precauti inca de la inceputul perioadei de scadere a preturilor, incepand cu anul 2008 insa acum, datorita informatiilor primite prin intermediul mass media cu referire la situatiile tulburi din alte state ale lumii si in special din Statele Unite. Acest fapt ii face sa ezite si unii dintre ei chiar sa se retraga din piata asteptand sa vada daca intradevar va fi o noua cadere a preturilor in piata imobiliara.

Claudiu Hategan estimeaza ca preturile vor ramane la acelasi nivel, eventual vor avea o usoara corectie negativa dar sub nici o forma nu se va ajunge la o noua prabusire a acestora. In conditiile in care vanzarile se vor bloca tot mai multi proprietari isi vor scoate proprietatile de pe piata de la vanzare si le vor pune la inchiriere.

"Clientii asteapta in continuare scaderi abrupte de preturi iar proprietarii cresteri de pret. In prezent sunt la mare cautare proprietatile unifamiliale de tip Casa/Vila dar si apartamentele care au o suprafata generoasa de minim 100 mp, de preferat in vila sau complex rezidential nou", a mai precizat proprietarul www.vilecotroceni.ro, site specializat pe piata imobiliara din zona Cotroceni si zonele adiacente.


Resurse Web :

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories