Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Curs Analiza Cost-Beneficiu, Bucuresti, 12 – 14 ianuarie 2012


Autorul: Colceru Irina
Subiect: BEFC
Adaugat la : December 8, 2011   Vizualizari : 594
Rate Autor : Curent : 2.61 /5
Rate Articol : Curent : 2.58 /5



Programul se adreseaza persoanelor care conduc firme private sau care au ca sarcina de serviciu sa elaboreze documentatia pentru Accesarea Fondurilor Structurale, persoanelor aflate in posturi cheie precum: contabil sef, director economic sau in orice alt post ce contribuie la managementul economic si financiar al firmelor; persoanelor din birourile, compartimentele de Proiecte si Programe din cadrul Administratiei Publice Locale si Regionale, dar si celor care doresc sa elaboreze o Analiza Cost-Beneficiu conform normelor europene si nationale in vigoare.

OFERTA!!
Trimiteti formularul de inscriere pana la data de 15 decembrie si beneficiati de taxa redusa de participare de 900lei/participant.

Cu un puternic caracter interactiv, se pune accent pe dobandirea cunostintelor teoretice, dar si dezvoltarea aptitudinilor si competentelor practice.
Trainerii nostrii sunt experti evaluatori proiecte europene, cu peste 15 ani experienta in Managementul de proiect.
Cursul este structurat in doua parti:
• Partea teoretica - livrarea de cunostinte si informatii
• Partea practica - ce consta in aplicatii practice pentru fiecare sesiune teoretica. Se urmareste astfel internalizarea cunostintelor si informatiilor dobandite in partea de teorie, pentru a putea fi mai bine intelese si aplicate.
Se desfasoara pe parcursul a 3 zile si urmareste familiarizarea participantilor cu necesitatea, obiectivele, structura, modul de elaborare sau, dupa caz, intocmirea dosarului de achizitie publica pentru selectarea de consultanti care sa elaboreze Analiza Cost-Beneficiu. In timpul cursului se vor oferi exemple practice de aplicare a art. 55 din Regulamentul 1083/2006 (si nu numai) in calculul costurilor eligibile ale unui proiect, precum si modele de completare a documentatiei
Perioada de desfasurare: 12, 13, 14 ianuarie 2012
Metoda de instruire: interactiv, participativ, practic în domeniul de activitate
Taxa de participare: 1.000lei/participant (fara TVA). Aceasta reprezinta costul integral al cursului si include suportul de curs si pauzele de cafea.
Plata cursului poate fi facuta in doua transe (prima transa pana in prima zi de curs inclusiv, iar a doua, pana in ziua examenului).

OFERTA!!
Trimiteti formularul de inscriere pana la data de 15 decembrie si beneficiati de taxa redusa de participare de 900lei/participant.

Conditii de inscriere: trimiteti formularul de inscriere la office@befc.ro (pe care il gasiti pe site-ul nostru: www.befc.ro) sau contactati-ne la nr. de telefon: +4 0737 216371.
Lectori: Victoria Goldenberg-Vaida - cu o experienta de peste 30 de ani in managementul financiar al proiectelor de infrastructura, in dezvoltarea curriculelor de curs pe temele “analiza financiara” si “managementul proiectelor de infrastructura”, precum si in realizarea manualelor de implementare a proiectelor cu finantare nerambursabila. Victoria Goldenberg-Vaida a participat la elaborarea procedurilor financiare pentru programul Phare 1998 in colaborare cu Ministerul Finantelor. Este consultant senior avand experienta vasta in urmatoarele domenii principale: managementul financiar al proiectelor, instruirea adultilor; analiza cost / beneficiu; campanii de informare si constientizare, realizarea manualelor de implementare, evaluarea proiectelor de infrastructura.
Are o experien în peste 35 de proiecte / programe internaionale sau cu participare internaional (EU Phare, Fonduri Structurale, World Bank, IBRD, USAID, British Know-How Fund etc). In prezent, indeplineste functia de expert-consultant intr-o serie de proiecte finantate de Uniunea Europeana, fiind implicata atat in evaluarea proiectelor pentru diferite programe operationale (cca. 800 de proiecte evaluate), in implementare dar si ca lector avand numeroase certificari cat si ca Formator Acreditat CNFPA. Este membru al Asociatiei Internationala a Consultantilor (AIC), si Asociatiei Romana a Evaluatorilor de PPP (RoSE).

Tatiana Bratescu - Consultant senior cu o experienta de 5 ani ca manager de trezorerie bancara, prin administrarea curenta a unei medii de 200 milioane de Euro incluzand si raportarile financiare zilnice, saptamanale sau lunare prin administrarea unor baze de date relationale prelucrate cu limbaj de tip imperative; Administrarea, reconcilierea si regularizarea de datorii suverane. Membru a 2 echipe de audit dup standardele IFRS: 1995 Ernst&Young si KPMG in 2006.
Cunoaterea legislaiei nationale si comunitare în domeniul investiiilor, ajutorului de stat, achizitiilor publice.
Experienta semnificativa in dezvoltarea de proceduri referitoare la monitorizarea si controlul diferitelor activitati cu caracter financiar, atat in piata nebancara, cit si pe piata bancara. Experienta relevanta ca expert financiar in evaluarea financiara a proiectelor de investiii finanante din fonduri publice ( Phare, fonduri structurale, banci de stat).
Incepand cu luna iulie 2008 pana in prezent, are experienta ca evaluator independent, expert finaciar pentru evaluarea tehnica si financiara a cca. 100 de proiecte de investitii în cadrul POR, si POSCCE. In perioada iulie-octombrie 2001, a fost evaluator independent numit de Delegatia UE la Bucuresti pentru evaluarea conformitatii, eligibilitatii si evaluarea tehnico finaciara a peste 200 de proiecte de investitii in Regiunea Bucureti Ilfov.

Irina Colceru - absolventa a Facultatii Relatii Economice Internationale, a activat in cadrul diplomatic, are numeroase certificari si participari la seminarii: “Professional Partnership Qualification for South East Europe”, Germania, “Macroeconomic policies” organizat de Guvernul Coreei de Sud; Comisia Europeana, monitorizare proiecte DG Enlargement si DG Regio in Belgia (Bruxelles) si in Grecia (Atena) in Ministerul Economiei si Finantelor si Minsterul Agriculturii, si la Autoritatea Regionala de Management din Tripoli Pelopones; forumul “Evaluation of the Structural Funds”, Ungaria. Este membru al Asociatiei Internationala a Consultantilor ( AIC), si Asociatiei Romana a Evaluatorilor de PPP (RoSE). Este consultant international, are o experienta de peste 15 de ani in managementul financiar al proiectelor adresate diferitilor beneficiari. A activat atat in mediul privat cat si non-guvernamental dar si în institutii guvernamentale responsabile de pregatirea României pentru aderare la Uniunea Europeana, este un bun cunoscator al mecanismelor de functionare a institutiilor europene si instrumentelor financiare comunitare. In prezent este consultant intr-o serie de proiecte finantate de Uniunea Europeana, fiind implicata atat in evaluarea proiectelor pentru diferite programe operationale (cca. 800 de proiecte evaluate), in implementare dar si ca lector avand numeroase certificari cat si Formator Acreditat CNFPA.

Erika Tusa - este licentiata in economie, avand Masterat în economie la Catedra de Cibernetic, Statistica si Informatica economica, Academia de Studii Economice. Are experienta in implementarea a peste 20 de proiecte finantate international, fiind consultant senior - Expert- economic si /sau financiar. Dr. Erika Tusa poseda o vasta experienta in economia mediului, analiza de date, evaluarea financiara a aspectelor de mediu a diferitelor proiecte si dezvoltarea modelelor si matricelor de cost. A elaborat diferite proiecte de gestionare a deseurilor cu o competenta evaluare a costurilor si planificare financiara la nivel regional si national si poseda solide cunostine în domeniul legislatiei EU legate de mediu.

AGENDA INSTRUIRII:

ZIUA I-a

09:30 - 10:30 Sesiune introductiva
10:30 - 10:45 Pauza de cafea
10:45 - 12:15 Cadrul legislativ de referinta
• Normele legislative nationale si europene
12:15 - 13:15 Pauza de pranz
13:15 - 13:45 Etapele realizarii Analizei Cost-Beneficiu
• Identificarea investiţiei şi definirea obiectivelor;
• Analiza opţiunilor;
• Analiza financiară;
• Analiza economică;
• Analiza senzitivităţii;
• Analiza riscului;
• Prezentarea rezultatelor.
13:45 - 15:00 Analiza optiunilor
• Varianta zero
• Varianta medie
• Varianta maxima
15:00 - 15:15 Pauza de cafea
15:15 - 17:30 Analiza Cost-Beneficiu financiara
• Obiectivele şi scopul analizei
• Calcularea fluxurilor financiare
• Tarife şi capacitatea de plată a utilizatorilor
• Analiza profitabilităţii
• Sustenabilitatea financiară


ZIUA a-II-a


09:30 - 10:30 Recapitulare ziua I
10:30 - 10:45 Pauza de cafea
10:45 - 11:30 Analiza Cost-Beneficiu economica
• Obiectivele şi scopul analizei
• Corecţii fiscale şi conversia preţurilor
• Integrarea externalităţilor
11:30 - 12:15 Analiza de senzitivitate
• Etape de urmat in realizarea analizei
12:15 - 13:15 Pauza de pranz
13:15 - 15:00 Analiza de risc
• Etape de urmat in realizarea analizei
15:00 - 15:15 Pauza de cafea
15:15 - 17:30 Studiu individual
• Aplicatii practice in coordonarea lectorului


ZIUA a-III-a

09:30 - 10:30 Recapitulare Ziua II
10:30 - 10:45 Pauza de cafea
10:45 - 11:30 Metoda incrementalã
• Calcularea fluxurilor financiare
• Indicatorii financiari
11:30 12:15 Studiu individual
• Aplicatii practice in coordonarea lectorului
12:15 - 13:15 Pauza de pranz
13:15 15:00 Prezentarea rezultatelor Analizei Cost Beneficiu
• Elaborarea documentului de prezentare a Analizei Cost-Beneficiu
15:00 - 15:15 Pauza de cafea
15:15 - 17:30 Concluzii finale

BestEuro Financial Consulting
www.befc.ro
www.befc.blog.com
office@befc.ro
Mobil: 0737216371


Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories