Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Curs Manager de proiect, acreditat CNFPA, Bucuresti, 18 oct - 1 nov 2011


Autorul: Colceru Irina
Subiect: BestEuro Financial Consulting
Adaugat la : October 10, 2011   Vizualizari : 1125
Rate Autor : Curent : 2.64 /5
Rate Articol : Curent : 2.44 /5



BestEuro Financial Consulting a deschis o noua sesiune de curs de Manager de proiect, acreditat CNFPA, la Bucuresti, in perioada 18 octombrie – 1 noiembrie 2011.
OFERTA!!
Trimiteti formularul de inscriere pana la data de 14 octombrie si beneficiati de taxa redusa de doar 600 lei/participant.
Cursul este elaborat si sustinut de traineri cu peste 15 ani experienta in domeniu, evaluatori recunoscuti international, care va pot oferi punctul de vedere al unui evaluator, pentru a va mari sansele de a obtine finantare.
Cu un puternic caracter interactiv, se pune accent pe dobandirea cunostintelor si dezvoltarea aptitudinilor si competentelor practice.
Cum se va desfasura acesta?
Cursul este structurat in doua parti:
- Partea teoretica - livrarea de cunostinte si informatii
- Partea practica - ce consta in aplicatii practice pentru fiecare sesiune teoretica. Se urmareste astfel internalizarea cunostintelor si informatiilor dobandite in partea de teorie, pentru a putea fi mai bine intelese si aplicate. Aceasta va consta in lucrul in echipe ce vizeaza dezvoltarea ideii de proiect.
Inca din prima zi de curs, participantii sunt indemnati sa isi aleaga, impreuna cu echipa din care fac parte, o idee de proiect ce va fi dezvoltata pe parcursul celor 4 zile de curs, sub coordonarea lectorului.
Cine poate participa?
Pot participa atat persoane care doresc sa dobandesca informatii si cunostinte cu privire la elaborarea unui proiect pentru accesarea de fonduri nerambursabile, cat si cei care doresc sa isi valideze cunostintele dobandite pe cai informale.
Cost?
800 lei/ participant.
OFERTA!!
Trimiteti formularul de inscriere pana la data de 14 octombrie si beneficiati de taxa redusa de doar 600 lei/participant.

Aceasta taxa reprezinta costul integral al cursului si include suportul de curs, pauzele de cafea, precum si taxa de examinare si de eliberare a certificatului de absolvire de catre CNFPA.
Competentele dobandite?
1 Stabilirea scopului proiectului
2 Stabilirea cerinţelor de management integrat al proiectului
3 Planificarea activităţilor şi jaloanelor proiectului
4 Gestiunea utilizării costurilor şi a resurselor operaţionale pentru proiect
5 Realizarea procedurilor de achiziţii pentru proiect
6 Managementul riscurilor
7 Managementul echipei de proiect
8 Managementul comunicării în cadrul proiectului
9 Managementul calităţii proiectului

Perioada de desfasurare:
Curs de saptamana: 18, 19, 25, 26 octombrie curs; 1 noiembrie examen.
Curs de weekend: 5, 6, 12, 13 noiembrie curs; 19 noiembrie examen.
In urma absolvirii acestui curs, participantii vor dobandi informatii cu privire la: identificarea unei linii de finantare optime (in raport cu obiectivul urmarit); care sunt criteriile de eligibilitate ce trebui intrunite in vederea accesarii liniei de finantare (eligibilitatea solicitantului / cheltuielilor /activitatilor); care sunt pasii necesari a fi indepliniti pentru a scrie un proiect ce poate beneficia de finantare nerambursabila si multe altele.
Urmand acest curs veti beneficia de vasta experienta a lectorilor nostri in scrierea proiectelor, dar si in evaluarea acestora, Dvs putand sa aflati care sunt aspectele urmarite de evaluatori in acordarea punctajelor, sporindu-va astfel sansele de a obtine finantare in cadrul uneia dintre sursele de finantare active in Romania, la momentul actual.

Cursul este acreditat de statul roman prin "Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale" si "Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului", iar certificatul eliberat la absolvire este recunoscut atat la nivel national cat si in statele membre ale Uniunii Europene.

AGENDA CURSULUI:
Cursul se desfasoara pe parcursul a 4 zile de curs, iar in ziua 5 se va sustine examenul de absolvire, in vederea obtinerii diplomei de perfectionare, eliberata de catre CNFPA. Agenda detaliata, o gasiti pe site-ul nostru: www.befc.ro
Lectori:
Irina Colceru - absolventa a Facultatii Relatii Economice Internationale, a activat in cadrul diplomatic, are numeroase certificari si participari la seminarii: “Professional Partnership Qualification for South East Europe”, Germania, “Macroeconomic policies” organizat de Guvernul Coreei de Sud; Comisia Europeana, monitorizare proiecte DG Enlargement si DG Regio in Belgia (Bruxelles) si in Grecia (Atena) in Ministerul Economiei si Finantelor si Minsterul Agriculturii, si la Autoritatea Regionala de Management din Tripoli Pelopones; forumul “Evaluation of the Structural Funds”, Ungaria. Este membru al Asociatiei Internationala a Consultantilor ( AIC), si Asociatiei Romana a Evaluatorilor de PPP (RoSE). Este consultant international, are o experienta de peste 15 de ani in managementul financiar al proiectelor adresate diferitilor beneficiari. A activat atat in mediul privat cat si non-guvernamental dar si în institutii guvernamentale responsabile de pregatirea României pentru aderare la Uniunea Europeana, este un bun cunoscator al mecanismelor de functionare a institutiilor europene si instrumentelor financiare comunitare. In prezent este consultant intr-o serie de proiecte finantate de Uniunea Europeana, fiind implicata atat in evaluarea proiectelor pentru diferite programe operationale (cca. 800 de proiecte evaluate), in implementare dar si ca lector avand numeroase certificari cat si Formator Acreditat CNFPA.
Erika Tusa - este licentiata in economie, avand Masterat în economie la Catedra de Cibernetic, Statistica si Informatica economica, Academia de Studii Economice. Are experienta in implementarea a peste 20 de proiecte finantate international, fiind consultant senior - Expert- economic si /sau financiar. Dr. Erika Tusa poseda o vasta experienta in economia mediului, analiza de date, evaluarea financiara a aspectelor de mediu a diferitelor proiecte si dezvoltarea modelelor si matricelor de cost. A elaborat diferite proiecte de gestionare a deseurilor cu o competenta evaluare a costurilor si planificare financiara la nivel regional si national si poseda solide cunostine în domeniul legislatiei EU legate de mediu.
Detalii:
www.befc.ro
www.befc.blog.com
office@befc.ro
0737216371


Resurse Web : Curs manager de proiect

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories