Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


"Decor de poveste" oferit de Verla, la Iulius Mall Cluj-Napoca


Autorul: Decor de poveste
Subiect: Grupul Verla Axelen
Adaugat la : June 13, 2012   Vizualizari : 570
Rate Autor : Curent : 2.24 /5
Rate Articol : Curent : 2.29 /5



Expoziţia de PRINT & FOTO ilustrează opţiunile de materiale de print ale momentului şi impactul fotografiei în crearea ambianţei de decor. Vizitatorii expozitiei vor vedea o poveste de decor şi print, cu pereţi îmbrăcaţi în tapet şi tablouri pe diferite texturi, în care fotografiile se transformă în umbrele, obiecte de mobilier, îmbracă pereţi şi parchet.

“Expoziţia este o incursiune în universul materialelor textile pentru printurile de mari dimensiuni. Designerii, arhitecţii, specialiştii în industria producţiei publicitare şi pasionaţii de design vor găsi soluţii creative şi profesionale la provocarea de a oferi ceva nou şi de impact clienţilor lor. Vom prezenta o gamă largă de materiale de print şi decor care reprezintă pentru fotografii un suport diferit faţă de hârtia foto clasică. Materialele sunt destinate realizării de reclame sau decoruri ambientale, au compoziţie textilă sau PVC, texturi neaşteptate, volum sau chiar transparenţă” susţine Dl Viorel Verzea, director executiv al grupului Verla-Axelen.

Artişti fotografi cunoscuti precum Adrian Petrişor, Cristian Şutu, Radu Bădoiu şi Teodora Neagu s-au dedicat în totalitate acestui proiect, reuşind să surprindă cadre perfecte din natură, într-un colaj de fotografii realizate în Rezervaţia Naturală Sic.

Ideea de frumos implică şi faptele bune, evenimentul având şi o componentă umanitară. În cadrul expoziţiei vizitatorii vor avea ocazia să dea o mână de ajutor Asociaţiei Autism Transilvania, care sprijină şi susţine copiii bolnavi de autism, participând activ la procesul de integrare socială a acestora. Astfel, vor fi disponibile pentru vânzare 25 de tablouri de colecţie, tipărite pe pânză canvas sau folii cu texturi. Banii proveniţi din aceste vânzări vor fi direcţionaţi derulării programelor Asociaţiei. „Sperăm să adunăm o sumă apropiată de 10.000 euro pentru programul de integrare a copiilor bolnavi de autism, aflaţi sub tratament la Asociaţia Autism Transilvania.” declara organizatorii.

Despre Grupul Verla Axelen
Verla este un distribuitor important pe piaţa materialelor pentru industria printului digital, decor, sisteme de expunere, personalizări şi echipamente. Verla inovează piaţa romanească de print şi design printr-o gamă diversificată de materiale textile pentru print digital de la Berger Textile, folii adezive profesionale pentru print&cut MACtac, tapet printabil, canvas şi folii speciale. Astfel, portofoliul Verla a evoluat considerabil, iar în prezent oferă soluţii de personalizare creativă a oricăror spaţii: interioare, faţade de clădiri, asfalt sau pardoseală, vitrine comerciale, perdele sau chiar tapiţerie de mobilier.

Axelen acoperă segmentul de materiale pentru decorări interioare, având în oferta permanentă peste 3000 de modele de tapet ale unor producători de renume: Rasch Tapeten din Germania, Zambaiti Parati din Italia sau colecţiile de lux Kolizz-art, precum şi folii autocolante d-c-fix, stickere decorative, antiderapante sau folii de protecţie solară, securizare şi antiefracţie Bruxsafol.
Cu o cifră de afaceri de peste 5 milioane de euro, grupul celor două companii Verla şi Axelen asigură o distribuţie naţională a produselor, prin punctele de lucru din Cluj şi Bucureşti.

Detalii suplimentare:
Dania Rusu – dania@tiparo.ro, 0740-134.377; Anca Ceteras – anca.ceteras@verla.ro, 0741-228.209

www.decordepoveste.ro , www.verla.ro , www.axelen.ro


Resurse Web : www.decordepoveste.ro

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories