Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Desi criza, EDIL Imobiliare implineste 20 de ani


Autorul: Crisan Diana
Subiect: Edil Imobiliare
Adaugat la : October 20, 2011   Vizualizari : 780
Rate Autor : Curent : 2.44 /5
Rate Articol : Curent : 2.42 /5



In data de 28 octombrie Compania Imobiliară Edil implineşte 20 de ani de activitate pe piaţa imobiliară. Aniversarea celor 20 de ani de muncă se va concretiza intr-un eveniment la care vor participa atat angajaţii firmei, cat şi parteneri, dezvoltatori şi mass-media. Prima parte va prezenta o conferinţă cu tema "dezvoltarea unei agenţii imobiliare de succes", urmand ca in a 2 a parte să sărbătorim succesul la o cină cu surprize.
Edil este una dintre primele companii imobiliare din Cluj-Napoca, cu o experienţă de 20 ani in crearea, dezvoltarea şi implementarea celor mai eficiente soluţii necesare atingerii cu succes a obiectivelor clienţilor săi. Pe o piaţă imobiliară in continuă mişcare şi dezvoltare, obiectivul principal Edil il reprezintă abordarea in mod profesionist a cerinţelor clienţilor săi corporativi, instituţionali sau privaţi, intărind o relaţie pe termen lung cu aceştia, bazată pe incredere, respect şi integritate.
Din 1991 pană in prezent, Edil a investit numeroase resurse pentru a furniza o pregătire superioară angajaţilor săi, ceea ce a stat la baza constituirii unei strategii de succes pe piaţa de profil.
"Ne-am asumat responsabilitatea de a contribui la crearea unui mediu de afaceri dinamic, la stimularea potenţialului economic al pieţei clujene precum şi la dezvoltarea şi cultivarea valorii resurselor umane. Această atitudine s-a concretizat prin participarea la infiinţarea filialei Cluj a UNAI (Uniunea Naţională a Agenţiilor Imobiliare), prin calitatea de membru activ CEREAN (Central European Real Estate Associations Network) şi ARAI (Asociaţia Romană a Agenţiilor Imobiliare) precum şi prin colaborarea cu sectorul ONG local sau derularea de proiecte proprii."

Dedicaţi reuşitei tale!
Pentru orice informaţie suplimentară, vă rugăm să vă adresaţi departamentului de Marketing, persoana de contact, Carmen Miron, email: office@edil.ro.


Resurse Web : www.edil.ro

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories