Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Dezbate Romania, editia a III-a


Autorul: Maia Blue
Subiect: Fundatia Dan Voiculescu
Adaugat la : October 27, 2011   Vizualizari : 596
Rate Autor : Curent : 2.52 /5
Rate Articol : Curent : 2.78 /5



Concursul “Dezbate Romania” incurajeaza gandirea critica, capacitatea de argumentare si cultura dezbaterii in randul studenţilor. Plecand de la situatii din viata de zi cu zi, de la probleme care vizeaza in special tinerii, dezbaterile din cadrul acestui concurs sustin cultura dialogului.
Aflat la cea de-a treia editie,“Dezbate Romania” promoveaza dezbaterile dinamice, intr-un cadru non-formal, unde argumentele clare sunt imbinate cu un discurs convingator. Accentul pus pe modul de sustinere al argumentelor, pe spontaneitate si pe creativitate, ofera participantilor posibilitatea de a-si dezvolta propriul stil in arta dezbaterilor.
Pe parcursul lunii noiembrie si decembrie 2011, in urma unei preselecţii, cele mai bune opt echipe din randul celor inscrise in concurs vor intra in aceasta competitie a argumentelor. Astfel, timp de sase saptamani, tinerii se vor intrece in argumente in sprijinul sau impotriva a diferite ipoteze, motiuni propuse de catre organizatori.
Asemanator editiilor precedente, juriul concursului va avea un rol dublu. Specialisti in comunicare, diferite personalitati ale lumii academice sau cunoscuti formatori de opinie, prezenti la fiecare dezbatere in calitate de membri ai juriului, vor avea sarcina de a evalua prestatia participanţilor la concurs. Tot juriului are şi rolul de a ghida dezbaterea, astfel incat sa ofere noi perspective asupra argumentarii, urmarind testarea capacitaţii de adaptare a concurentilor si spontaneitatea acestora.
La final, echipa cu cele mai bune argumente va fi rasplatita cu un premiu in valoare de 1.000 de euro. in cadrul concursului vor mai fi premiate: cel mai bun discurs al fiecarei dezbateri si cea mai populara echipa.
Perioada de inscrieri pentru cea de-a treia editie “Dezbate Romania” se incheie pe 31 octombrie. Pentru a participa la selectia pentru concurs, studentii vor forma echipe din patru membri si vor completa online formularul de concurs disponibil pe www.fundatiadanvoiculescu.ro .


Resurse Web : Fundatia Dan Voiculescu

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories