Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Duraziv: Ne-am atins deja targetul anual pe segmentul de vopsele


Autorul: Antonescu PR&Consulting
Subiect: Duraziv
Adaugat la : November 22, 2011   Vizualizari : 499
Rate Autor : Curent : 2.71 /5
Rate Articol : Curent : 1.99 /5



Producatorul de materiale de constructii Duraziv anunta o revizuire a estimarilor in ceea ce priveste vanzarile de vopsele in 2011. Compania estimase initial ca va ajunge in acest an la un prag de aproximativ 1,5 milioane de euro, nivel depașit deja in aceasta perioada. Vanzarile de pe acest segment au crescut peste asteptari. Daniel Guzu a mizat pe o reteta eficienta de-a lungul timpului, propunand pietei un produs inovator, superior calitativ celorlalte din piata, dar la un pret sub cel al produselor premium: vopseaua Duraziv fara Miros.

Duraziv a demarat productia de vopsele in a doua parte a anului precedent, noua linie necesitand pana in acest moment investitii totale de 1 milion de euro. Anul trecut vanzarile de produse realizate in aceasta sectie nu au avut un aport semnificativ in vanzarile totale. Pentru acest an compania isi propusese ca 10% din vanzari sa vina de pe acest segment. La zece luni, aportul diviziei de vopsele in totalul business-ului a fost de 10,8%. Ponderea vopselelor in business s-a majorat cu trei procente raportat la rezultatele anuntate la jumatatea anului. La sase luni compania raporta vanzari pe segmentul de vopsele de 585.000 de euro, reprezentand 7,5% din vanzarile totale ale Duraziv.

"Faptul ca am reusit sa vindem vopsea de peste un milion de euro in mai putin de noua luni pe o piata putin dinamica ne-a confirmat calitatea produsului creat de noi", declara Daniel Guzu, fondatorul si managerul Duraziv. "Am propus pietei un produs ecologic, revolutionar. Nu stiam cum va fi primit, dar aceste rezultate ne arata ca piata manifesta in continuare deschidere fata de produse care pot schimba radical felul in care e privit un anumit produs", adauga Daniel Guzu. Vopseaua Duraziv fara Miros a fost primul produs industrial din Romania care a obtinut dreptul de a folosi eticheta ecologica acceptata la nivelul Uniunii Europene, certificatul de inregistrare eco label pentru Duraziv fara Miros puartand numarul 1.

"Cand am produs prima data in cariera vopsele decorative mi-a fost mult mai usor sa ating un prag de vanzari similare, avand in vedere ca piata nu era la fel de aglomerata. Insa, si atunci, si acum, consumatorii au ramas la fel. Sunt gata sa cumpere produse de calitate superioara daca acestea le ofera niste avantaje evidente si au un pret decent", spune privind retrospectiv Daniel Guzu.

Evolutia vanzarilor companiei la noua luni a fost una in trendul preconizat initial. Veniturile companiei s-au majorat cu 32,7%. Livrarile de adezivi au avut o crestere mai mare de 40%, iar unul din principalele obiective ale companiei, respectiv acela de a echilibra ponderea fiecarei divizii in business, devine unul usor de atins intr-o perioada mai scurta de timp.

Duraziv si-a bugetat anul acesta un avans al afacerilor cu 30%, dupa ce initial anuntase o crestere de 25%. Revizuirea e venit in urma rezultatelor raportate la sase luni. Surprinzatoare pentru acest an au fost vanzarile foarte mari din lunile de iarna, in februarie compania raportand incasari de aproximativ un milion de euro. De asemenea, lunile iulie si august au fost caracterizate de o evolutie accentuata a incasarilor, aceasta fiind in mod traditional o perioada foarte propice afacerilor din domeniul constructiilor.

Duraziv a inregistrat in 2010 o cifra de afaceri de 13,5 milioane de euro, in crestere cu 50% fata de anul precedent.

Duraziv este o companie activa pe piata de materiale de constructii inca din anul 2003, cand a fost infiintata sub denumirea initiala de Bau Profil de catre antreprenorii Daniel si Irina Guzu. Compania produce materiale de constructii din categoria adezivi, profile metalice, vopsele, produse pentru finisari interioare si exterioare, sisteme complete de termoizolare si hidroizolare. Divizia producatoare de adezivi s-a lansat in urma unei investitii de peste 8,5 mil. euro intr-o fabrica moderna, cu o capacitate de productie de 200.000 de tone pe an, situata in Popesti Leordeni. Fabrica este dotata si cu un laborator propriu, echipat la standarde europene, unde sunt testate toate produsele. In 2010 compania a raportat o cifra de afaceri de 13,5 milioane de euro, in crestere cu 50% comparativ cu anul precedent.


Resurse Web : www.duraziv.ro

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories