Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Duraziv a vandut in ultimele doua luni adezivi de iarna pentru termoizolarea a 3.000 de apartamente


Autorul: Antonescu PR&Consulting
Subiect: Duraziv
Adaugat la : December 14, 2011   Vizualizari : 645
Rate Autor : Curent : 2.71 /5
Rate Articol : Curent : 2.20 /5



Producatorul de materiale de constructii Duraziv, detinut de omul de afaceri Daniel Guzu, anunta o cerere crescuta pentru produsele care pot fi utilizate si la temperaturi de sub zero grade. Compania a vandut in ultimele doua luni de patru ori mai multi adezivi de iarna comparativ cu anul trecut.

Duraziv este, in acest moment, singurul producator din Romania care, alaturi de foarte putini producatori de talie internationala, a reusit sa ofere pietei adezivi de iarna ce se pot aplica la temperaturi negative.

In general, intervalul de lucru recomandat si respectat de majoritatea producatorilor si utilizatorilor este de cuprins intre 5 si 30 de grade Celsius. Duraziv a creat insa o serie de produse care folosesc o combinatie de aditivi si lianti cu reactivitate mare si se pot aplica fara probleme pe timp friguros sau chiar geros. In ultimele doua luni compania a vandut o cantitate de adezivi echivalenta a necesarului pentru termoizolarea a circa 3.000 de apartamente cu o suprafata medie.

"In ultimele luni Duraziv a vandut preponderent produse de acest tip. Clientii au inteles ca pot apela si la produse care sa poata fi utilizate si in conditii aparent nefavorabile constructiilor. Adezivii de iarna pot fi aplicati si la temperaturi de pana la -5 grade Celsius", declara George Bocai, director tehnic Duraziv. "Oferim clientilor garantie totala privind aceste produse, precum si consultanta tehnica in ceea ce priveste aplicarea. Duraziv are agrementate toate aceste produse, ele putand fi utilizate fara rezerve in orice proiect de reabilitare termica", precizeaza George Bocai.

Fata de un adeziv uzual (de vara), care fie ar ingheta la temperaturi sub 0 grdC fie nu s-ar intari absolut deloc, adezivii de iarna se recunosc prin faptul ca, odata amestecati cu apa si aplicati pe perete, se intaresc in circa 2-3 ore, iar dupa 24 de ore deja incep sa capete aspectul de uscat. In acest caz, apa care s-ar fi evaporat in mediul exterior la temperaturi pozitive, aici este consumata chimic de catre adeziv si de catre aditivi.

Duraziv produce 5 asemenea adezivi , ce pot fi aplicati pe vreme friguroasa. Trei dintre acesti adezivi sunt variante de iarna ale adezivilor Duraziv pentru polistiren: Duraziv AT31 si Duraziv AT33 pentru polistiren expandat si Duraziv AT37 pentru polistiren extrudat si vata minerala si masa de spaclu aditivata suplimentar cu silicon. Ceilalti doi adezivi sunt dedicati placarilor ceramice la exterior: Duraziv AM17 si Duraziv AM19.

Evolutia vanzarilor companiei la noua luni a fost una in trendul preconizat initial. Veniturile companiei s-au majorat cu 32,7%. Livrarile de adezivi au avut o crestere mai mare de 40%. Duraziv si-a bugetat anul acesta un avans al afacerilor cu 30%, dupa ce initial anuntase o crestere de 25%. In 2010 compania a raportat o cifra de afaceri de 13,5 milioane de euro, in crestere cu 50% fata de anul precedent.


Resurse Web : www.duraziv.ro

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories