Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Duraziv inaugureaza o noua sectie de productie de vopsele si tencuieli decorative


Autorul: Antonescu PR&Consulting
Subiect: Duraziv
Adaugat la : June 13, 2012   Vizualizari : 412
Rate Autor : Curent : 2.71 /5
Rate Articol : Curent : 2.67 /5



Producatorul de materiale de constructii Duraziv, detinut de antreprenorul local Daniel Guzu, anunta lansarea unei noi linii de productie pentru vopsele si tencuieli decorative care va duce la atingerea unei capacitati totale de 50.000 de tone pe an. Investitiile totale in productia de vopsele si tencuieli au ajuns astfel la aproximativ 2 milioane de euro.

Noua linie de productie a fost pusa in functiune si poate lucra la capacitate maxima in orice moment. Productia din cadrul fabricii va fi insa una adaptata cererii de vopsele si tencuieli din piata. Compania estimeaza in prima faza o productie mai mare de tencuieli decorative. Aceasta investitie are la baza dorinta companiei de a a echilibra ponderea fiecarei divizii in vanzarile totale. Pentru acest an vopsele ar urma sa asigure pana la 20% din vanzarile totale ale companiei. Anul trecut vopselele au avut o pondere de peste 10% in business.

"Noua linie de productie este una moderna cu o productivitate sensibil marita. Daca aceasta linie ar produce doar o singura gama simpla de produse atunci din punct de vedere valoric productia ar depasi 30 de milioane de euro", declara Daniel Guzu, fondator si manager Duraziv. "Ne-am propus sa oferim clientilor sisteme de produse din acceasi categorie calitativa care sa poata garanta executia unor lucrari durabile. In acest sens, ne dorim sa ne dezvoltam un portofoliu cat mai echilibrat. Nu dorim sa fim doar un producator de adezivi sau profile, ci sa fim o companie care poate livra solutii complete de finisaj.", adauga Daniel Guzu.

Compania estimeaza ca in 2012 va reusi sa relizeze vanzari de 3,5 milioane de euro din produsele realizate in fabrica de vopsele si tencuieli decorative, in crestere cu 75% fata de anul anterior. Acesta este practic targetul initial al companiei pe acest segment, noua linie urmand a constribui la atingerea acestor deziderate. "Aceasta investitie a fost gandita pe termen lung. In acest moment nu preconizam o cerere mai mare decat cea prevazuta initial", adauga Daniel Guzu.

In 2011 vanzarile de vopsele ale companiei Duraziv au depasit pragul de 2 milioane de euro. Divizia de vopsele a fost lansata in a doua parte a anului 2010, moment care a marcat revenirea antreprenorului Daniel Guzu pe un segment de piata care l-a consacrat. 2011 a fost primul an cand aceasta divizie a functionat pe intreg parcursul anului.

Duraziv detine acum trei fabrici in Romania, dintre care una de mortare uscate, alta de vopsele si tencuieli pe baza de apa, iar a treia de profile metalice, toate situate langa Bucuresti, in Popesti Leordeni. Fabrica de adezivi are o capacitate maxima de 200.000 de tone pe an, iar cea de profile metalice de 10.000 tone pe an.


Resurse Web : www.duraziv.ro

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories