Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Elevii constanteni la a treia demonstratie de responsabilitate


Autorul: ONG Mare Nostrum
Subiect: ONG Mare Nostrum
Adaugat la : June 16, 2011   Vizualizari : 675
Rate Autor : Curent : 2.77 /5
Rate Articol : Curent : 2.59 /5



La sfarsitul acestei etape, din totalul de institutii participante, au fost desemnate castigatoare doar primele trei, avandu se în vedere cantitatea de ulei rezidual colectata Institutiile castigatoare au fost stabilite pe baza unui raport între cantitatea de ulei colectata si numarul total de elevi din institutia respectiva, astfel încat sa fie asigurat un raport echitabil pentru toti cei înscrisi în concurs Aproximativ 7000 de elevi de scoala generala si liceu si peste 60 de cadre didactice s au implicat în aceasta etapa finala a concursului si au colectat 1818 litri de ulei vegetal uzat.
Scoala “Viceamiral Ioan Murgescu" din Valu lui Traian s a situat în fruntea clasamentului, detinand un procent de mobilizare al elevilor de 342,28% De asemenea, castigatoare ale acestei etape mai sunt Gradinita Nr 44 Constanta cu un procent de 20,00% si Scoala Nr 29 "Mihai Viteazul" Constanta cu un procent de 19,92%.
Pe parcursul derularii întregului concurs, în perioada octombrie 2010 – iunie 2011, a fost colectata o cantitate de 3562 de litri de ulei rezidual de catre 28 de institutii de învatamant Totodata, ONG Mare Nostrum a desemnat si marele castigator al tuturor etapelor, titlu care i a revenit tot Scolii “Viceamiral Ioan Murgescu" din Valu lui Traian Aceasta a cumulat un procent de 443,58% pe toate cele trei etape, colectand în total 1486 litri de ulei rezidual cu un numar de 335 de elevi.
"Rezultatele obtinute de participantii la acest concurs sunt îmbucuratoare Ceea ce ne propunem este sa îi învatam pe tineri ca a trai în armonie cu mediul este nu numai o necesitate, dar si o responsabilitate a fiecarui cetatean Este esential ca ei sa constientizeze acest fapt si sa aiba initiativa Nu în ultimul rand, as vrea sa îi felicit pe toti cei care ni s au alaturat în demersul nostru si au reusit sa ofere un asemenea exemplu de implicare si responsabilitate civica", a declarat Andreea Ionascu, coordonator proiecte ONG Mare Nostrum.
Scopul acestei activitati este de a creste gradul de informare si constientizare a cetatenilor în ceea ce priveste efectele nocive ale uleiului vegetal uzat, precum si evidentierea importantei colectarii acestuia.
Parteneri media: Constanteanul.com, Radio Constanta si Ziarul Alb Negru.


Resurse Web :

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories