Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Expozitia DecoStilDesign se reprogrameaza pentru luna mai 2013


Autorul: VLAD VICTORIA
Subiect: DECOSTILDESIGN
Adaugat la : October 21, 2012   Vizualizari : 420
Rate Autor : Curent : 2.34 /5
Rate Articol : Curent : 2.57 /5



Unul dintre factorii care au influentat luarea acestei decizii a fost acela ca majoritatea firmelor de profil, viitori expozanti la DecoStilDesign, a evidentiat necesitatea organizarii unui asemenea eveniment expozitional in perioada anterior mentionata.
In egala masura, asociatiile profesionale din domeniile aferente tematicii DecoStilDesign si-au exprimat acordul in ceea ce priveste oportunitatea organizarii unui asemenea eveniment in prima parte a anului.
Nu in ultimul rand, repozitionarea DecoStilDesign a fost influentata si de gradul de satisfacere, dintr-o perioada sau alta, al necesitatilor de informare ale publicului vizat in vederea participarii la eveniment.

Expozitia DecoStilDesign isi propune sa aduca in prim-plan cele mai noi tendinte si surse de inspiratie in materie de decoratiuni interioare, mobilier si design interior.

Publicul invitat sa viziteze DecoStilDesign se imparte in doua categorii: vizitatori profesionali - designeri si arhitecti, proprietari de magazine lifestyle, de decoratiuni si accesorii pentru casa, de mobila, proprietari de restaurante, de cafenele, hotelieri, reprezentanti ai saloanelor de infrumusetare, ai clinicilor si ai centrelor SPA etc. - si public larg.

Mai multe detalii pe www.decostildesign.ro si www.conceptexpo.ro


Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories