Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Fasten Your Seat Belts - Facing up to a Changing World


Autorul: ASEBUSS
Subiect: Center for International Business Education and Research- CIBER SRL
Adaugat la : March 5, 2012   Vizualizari : 548
Rate Autor : Curent : 2.55 /5
Rate Articol : Curent : 2.56 /5



Pe 9 martie te invitam la conferinta Fasten your Seat Belts- Facing up to a Changing World sustinuta de Adrian Done - profesor la prestigioasa universitate IESE Business school si autor al cartii "Global Trends- Facing up to a Changing World", lansata recent, in octombrie 2011, la Barcelona.
Conferinta este adresata directorilor, antreprenorilor, managerilor de proiect, tuturor celor care au experienta de conducere si iau decizii cheie in cadrul companiilor. Evenimentul este organizat de ASEBUSS, prin Center for International Business Education and Research- CIBER SRL si sustinut de OmnicomMediaGroup in calitate de partener media.
Invitatul special, Prof. Adrian Done va vorbi despre tendintele globale care vor avea un impact major asupra lumii in care traim.

"Ultimul Samurai" nu a vazut imaginea de ansamblu, si nici cele mai multe dintre companii nu o fac. Mai precis, 4 din 5 companii din Top 100 au simtit efectele crizei in ultimii 40 de ani! Dar e usor sa ne uitam la trecut. Cum ramane cu viitorul?
Pentru a evita sa deveniti istorie, nu aveti de ales, trebuie sa confruntati o lume in continua schimbare... sa ATENUATI AMENINTARILE si sa EXPLOATATI OPORTUNITATILE. Pe masura ce companiile se pregatesc pentru a face fata acestor tendinte, ar trebui sa incerce sa valorifice noile oportunitati dintr-o noua perspectiva, spune prof. Done.

Prof.Adrian Done si-a obtinut doctoratul la London Business School si a absolvit un program MBA la IESE Business School. Prof. Done preda atat in cadrul programelor de MBA cat si in cele de executive education. Cercetarile sale privind influenta cunostintelor in domeniile lanturilor de productie si distributie au fost premiate de mai multe institutii, care includ European Foundation for Management Development, the Decision Sciences Institute si London Business School. Profesorul Done este un membru activ al retelelor mondiale de cercetare, inclusiv International Manufacturing Strategy Survey si este invitat in mod regulat sa prezinte studiile sale la conferinte internationale. Studiile sale au fost publicate atat in comunitatile academice cat si in cele profesionale, si este, de asemenea, si autorul a numeroase materiale didactice.
C.I.B.E.R (Center for International Business Education and Research) este primul centru internaţional de afaceri din Romania, al cărui obiectiv va fi acela de a dezvolta o platformă de comunicare intre şcoala de afaceri ASEBUSS, cu o tradiţie indelungată in organizarea programului Executive MBA, şi mediul internaţional de afaceri.
C.I.B.E.R işi propune să valorifice resursele valoroase pe care le reprezintă profesorii şi absolvenţii celor două şcoli: ASEBUSS si Kennesaw State University, Atlanta, pentru a oferi idei şi soluţii aplicabile in cadrul companiilor multinaţionale sau IMM-urilor, atat prin intermediul unor evenimente, workshopuri, seminarii pe teme de actualitate, precum şi prin proiecte de consultanţă adresate mediului de afaceri.
Persoana de contact: Bianca Ioan- Project Manager CIBER, email: bianca@asebuss.ro, tel: 0722 274 555.


Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories