Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Fidelizeaza-ti clientii pe InZonaTa - la 3 oferte promovate percepem 0% comision!


Autorul: Pirjol Elena
Subiect: InZonaTa
Adaugat la : June 26, 2012   Vizualizari : 490
Rate Autor : Curent : 2.70 /5
Rate Articol : Curent : 2.12 /5



Site-ul de oferte speciale si marketing geo-targetat www.InZonaTa.ro a pornit de la idea ca nu trebuie sa fie Black Friday in fiecare zi ca un business sa aiba succes. Insa, orice antreprenor trebuie sa creeze oferte avantajoase care sa atraga clienti noi, dispusi ulterior sa plateasca pretul intreg. Faptul ca branduri precum Starbucks, H&M, BMW sau Microsoft fac oferte speciale inseamna ca promotiile sunt o strategie de marketing sanatoasa, eficienta si necesara pentru fidelizarea clientilor!

InZonaTa va propune o alternativa la promovarea prin reduceri falimentare de genul 90%. Nu credem ca atragerea vanatorilor de reduceri este benefica pentru cresterea afacerii dvs. pe termen lung, si de aceea dorim sa construim o relatie de fidelitate intre compania dvs. si membrii nostri, cu beneficii pentru ambele parti.

Dupa inregistrarea pe portalul InZonaTa ofertele dvs. speciale vor fi promovate catre persoane care se potrivesc profilului unui client fidel: frecventeaza zona in care se afla businessul dvs, apartin unei anumite categorii de varsta, si-au exprimat interesul pentru oferte din domeniul dvs. de activitate etc. Acest public tinta va primi un newsletter unic pentru fiecare oferta pe care o promovati, ajungand astfel sa cunoasca gama de servicii sau produse oferite si avantajele pe care doriti sa le evidentiati.

In aceasta vara va propunem sa lansati cel putin trei oferte speciale pe www.InZonaTa.ro, iar daca acestea sunt corecte pentru modelul de business promovat de InZonaTa, noi percepem un comision de 0% la cea de-a treia oferta. Va facem aceasta propunere deoarece credem ca printr-o promovare corecta si continua veti avea mai mult de castigat. Pe parcursul promovarii interesul membrilor nostri fata de oferta dvs. va creste, iar noi vom putea raspunde acestei cereri cu oferte diverse. De aceea comisioanele percepute pentru vanzarile efectuate pe InZonaTa sunt 5% pentru servicii turism, 10% pentru produse si 20% pentru servicii.

Dorim sa evidentiem faptul ca nu suntem un site de reduceri exagerate, ci un portal de oferte speciale promovate prin marketing geo-targetat. Dezvoltam constant strategii de fidelizare a membrilor si atragere de noi abonati. Prin sistemul punctelor de fidelitate oferim membrilor nostri posibilitatea de a beneficia gratuit de ofertele active pe site. Participam la evenimente precum Baby Boom, Campionatul de Gatit in Aer Liber sau Targul de Turism si lansam concursuri in parteneriat cu MOVIEPLEX, Opera Romana, Ideal Mariaj, Comunitatea NN etc.

Printre clientii nostri se numara: MOVIEPLEX, MegaShopping, El Grande Comandante, Centrele de Remodelare Glamour, Bamboo Fitness, Kids Party by NoSurprises, Editura Curtea Veche, magazinele ETIC si multi altii.

www.InZonaTa.ro
Loredana Florica
loredana.florica@inzonata.ro


Resurse Web : www.inzonata.ro

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories