Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Functiile de siguranta, pretul si marca – cele mai importante criterii in decizia de achizitie


Autorul: Bucuroiu Diana
Subiect: Electrolux
Adaugat la : November 12, 2012   Vizualizari : 347
Rate Autor : Curent : 2.61 /5
Rate Articol : Curent : 2.30 /5



Un studiu derulat de Electrolux Romania la inceputul lunii octombrie a scos la iveala faptul ca romanii sunt preocupati de siguranta casei si, ca atare, sunt dispusi sa plateasca mai mult pentru electrocasnice dotate cu dispozitive de siguranta. Suma pe care romanii sunt dispusi sa o aloce pentru un astfel de dispozitiv variaza intre 50 – 100 lei (41%) si 150 lei (23%).

Siguranta sau termocupla are rolul de a preveni accidentele care pot aparea in urma intreruperilor in furnizarea gazului metan. Astfel, in momentul in care flacara se stinge accidental, dispozitivul de siguranta blocheaza automat sistemul de alimentare cu gaz, pentru ca, dupa remedierea avariei, gazul sa nu se raspandeasca in incapere. Datorita acestui dispozitiv, se elimina riscul de gazare si cel de explozie, cauzat de eventualele acumulari de gaz.

Dintre persoanele chestionate, 45% au raspuns ca aragazul pe care il detin nu este prevazut cu termocuple, desi 37% dintre acestea au declarat ca functiile de siguranta sunt cel mai important criteriu de care tin cont atunci cand achizitioneaza un aragaz. Printre celelalte aspecte pe care romanii le au in vedere la achizitia unui aragaz se numara: pretul (34%), marca (28%) si capacitatea cuptorului (21%).

“Am derulat acest studiu avand un dublu obiectiv: de a afla cat pret pun romanii pe functiile de siguranta ale echipamentelor electrocasnice si, in acelasi timp, de a-i informa pe consumatori cu privire la aceste dispozitive. Avand in vedere ca 75% dintre ei au raspuns ca detin o asigurare pentru locuinta, exista cu certitudine un interes semnificativ acordat sigurantei casei. Si, pentru ca promovam un comportament responsabil, echipamentele noastre sunt complet sigure, inclusiv pentru familiile cu copii. In afara termocuplei, majoritatea masinilor de gatit Electrolux sunt dotate cu sisteme suplimentare de siguranta, precum: functia de blocare impotriva utilizarii de catre copii, dispozitivul de blocare mecanica a usii la anumite modele de cuptoare si altele”, a declarat Carmen Georgescu, Marketing Manager Electrolux Romania.

Un alt aspect evidentiat de aceasta analiza a fost faptul ca, in pofida contextului economic actual, 46% dintre cei intervievati au afirmat ca au achizitionat un echipament electrocasnic in ultimul an, in timp ce 30% - in ultimii 3 ani. Cel mai frecvent, romanii utilizeaza frigiderul sau combina frigorifica (95%), aspiratorul (90%), fierul de calcat (89%) si aragazul (87%).

Studiul a fost derulat in perioada 1 – 15 octombrie, pe un esantion reprezentativ de 751 de persoane.


Resurse Web : www.electrolux.ro

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories