Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Getlokal.ro - găseşte ce cauţi, spune ce crezi!


Autorul: Dragomirescu Mihai
Subiect: Getlokal Romania
Adaugat la : November 2, 2011   Vizualizari : 502
Rate Autor : Curent : 2.25 /5
Rate Articol : Curent : 2.49 /5



Proaspăt lansat, getlokal.ro este cel mai nou site cu conținut generat de utilizatori care pune in dialog oamenii cu localurile lor preferate. Cu accent pe viața socială, timp liber și lifestyle, site-ul se adresează celor care inteleg ca decizia cea mai potrivită de going-out se ia ținand cont și de sfaturile și recomandările făcute de ceilalți.

Getlokal.ro va pune accent pe servicii şi locuri destinate petrecerii timpului liber- unicitatea sa constă in faptul că 90% din conţinutul său este generat de utilizatori, fiind o sursă de comentarii, opinii și fotografii autentice. Cu ajutorul acesteia, clienţii vor primi răspunsuri la intrebări precum: care e cel mai bun restaurant italian din oraş sau poate cel mai bun gulaș din Centrul Vechi, cea mai fierbinte petrecere care are loc weekendul următor, cel mai bun loc de jucat tenis şi multe alte informaţii de acest tip.

Clienţii vor putea să-şi spună părerea cu privire la un local vizitat, ajutand astfel la promovarea sau, din contră, la evitarea acestuia. Platforma va conţine recenziile, articolele, comentariile, fotografiile şi voturile primite de fiecare local in parte şi va fi disponibilă in varianta pentru desktop, mobil dar şi ca aplicaţie destinată telefoanelor cu sisteme de operare iOS şi Android - și functionează ca o legătură reală intre consumatori şi afaceri.

"Scopul getlokal.ro este să pună laolată oameni obișnuiți - simpli consumatori sau clienți de localuri - și proprietarii afacerilor din zona de going out și nu numai, prin oferirea unei baze de date completă impreună cu opiniile utilizatorilor și facilități care te ajută să iei o hotărare bună repede. Deciziile bune sunt subiective dar primul pas in a face o alegere bună e cel de a cunoaște toate opțiunile disponibile - și cu asta ne ocupăm noi - să iți arătam totul așa cum este, bun sau rău." - Mihai Dragomirescu, Business Development Manager getlokal.ro.

"Noi, la Getlokal, credem că noile mijloace de socializare au schimbat fundamental modul de comunicare intre companii şi clienţi şi punem accent pe opiniile fiecărei persoane in parte. Sunt increzător in evoluţia Getlokal in Romania, iar cifrele după 9 luni de prezenţă in Bulgaria ne arată că este o platformă de succes.

Pană in prezent, Getlokal Bulgaria a atras peste 40.000 de business-uri şi mii de review-uri au fost publicate de cei peste 2000 de utilizatori activi. Intenționăm să lansăm Getlokal foarte curand şi in alte ţări din regiune." a adăugat Nick Saunders, CEO Getlokal

Kit de presă: http://blog.getlokal.ro/press-kit
Pentru mai multe informații puteți contacta:
Mihai Dragomirescu
Business Development Manager getlokal.ro
mihai@getlokal.com
+ 40 723 68 78 58

Nick Saunders
CEO Getlokal
nick@getlokal.com
###
Getlokal SRL s-a infiinţat in luna septembrie a anului in curs, fiind o subsidiară a New Europe Directories Sarl Luxembourg, parte a Southeast Europe Equity Fund ("SEEF II"). SEEF II este un fond privat de investiţii administrat de Bedminster Capital Management LLC, care activează pe piaţa din Europa de Sud Est şi Turcia.

Mihai Dragomirescu are o experiență de peste 11 ani in comunicarea online, acumulată in poziții și proiecte precum: Senior Web Specialist la Oracle, Business Development Manager la MediaPro Interactiv, a format și condus Internet Business Unit al Central European Media Entreprises (Public, NASDAQ:CETV) in Sofia, Online Manager la Intuitext / Softwin - unde a avut in grijă un portofoliu de comunități online educaționale ce atrag lunar peste 1M utilizatori unici care generează peste 20M afișări. De asemenea, Mihai este cunoscut ca fondator al UrbanKid.ro - blog de parenting pozitiv, premiat in septembrie 2011 cu Locul 1 la categoria Publishing in competiția Webstock Awards.

Nick Saunders este cetățean Austrialian şi locuiește in Sofia de peste 5 ani, unde conduce getlokal.com dar și cel mai popular director local de companii - goldenpages.bg. Pasionat de gastronomie si vinuri bune, Nick este un fan avid al noilor tehnologii, in special al celor mobile și al serviciilor bazate pe geolocalizare. De la lansarea getlokal.ro iși petrece mult timp in Romania. <


Resurse Web : Getlokal acum in Romania

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories