Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Hartuirea si abuzul pe Internet, cele mai intalnite probleme online in Romania


Autorul: Niculae Mirela
Subiect: Helpline Sigur.info
Adaugat la : October 25, 2011   Vizualizari : 495
Rate Autor : Curent : 2.68 /5
Rate Articol : Curent : 2.44 /5



Pe parcursul celor doi ani de functionare a Helpline-ului au fost primite peste 650 de apeluri si sesizari atat din partea copiilor, cat si a adultilor. Problemele semnalate cel mai frecvent sunt: hartuirea si intimidarea pe Internet - cyberbullying (218), instrainarea datelor personale (149), cazuri de frauda si/sau spam (35), pornografie/continut ilegal (24) si santaj (20).

Media de varsta a apelantilor este de 17 ani, preponderente fiind persoanele de sex feminin. Cele mai utilizate mijloace de contact pentru apelarea Helpline-ului au fost emailul si chat-ul, remarcandu-se in multe cazuri dorinta utilizatorilor de a isi pastra anonimatul.

Hartuirea si intimidarea pe Internet (Cyberbullying) a fost cauzata de o problematica diversa: agresiune verbala, calomniere si lipsa de securizare a datelor personale. Acest tip de hartuire poate presupune trimiterea de emailuri unei persoane care a refuzat comunicarea cu expeditorul, emailuri care pot contine amenintari, remarci sexuale, incitari la ura, sicanari ale victimelor precum si afisarea oricaror declaratii false care au ca scop umilirea victimei. Instrainarea datelor personale este relationata cu hartuirea, care reprezinta deseori evolutia nefericita a unui caz in care datele personale sunt utilizate in scopuri de umilire si injosire. Cazurile de frauda/spam au implicat solicitari de introducere a datelor bancare, prin emailuri fictive de la banci. santajul reclamat la linia de consiliere se bazeaza de cele mai multe ori pe utilizarea unor date personale ale altei persoane (de cele mai multe ori poze compromitatoare), pentru a obtine beneficii.

Problemele au fost remediate prin: redirectionarea apelantului catre Sectia de Politie aferenta (in cazurile de Cyberbullying si santaj), informarea departamentului Cybercrime din cadrul IGPR (in cazurile de tentative de frauda si spam), interventia efectuata de catre Hotline si departamentul Cybercrime (in cazurile de continut pornografic si ilegal), interventia Directiei Generale Protectia Copilului (in cazuri care priveau siguranta fizica si psihica a minorilor).

In octombrie, website-ul www.sigur.info/helpline, una dintre componentele esentiale ale liniei de consiliere, a fost reorganizat devenind un instrument util de informare si comunicare privind problemele sociale cauzate de utilizarea Internetului. Noua versiune este atractiva, accesibila diverselor segmente de vizitatori si permite o navigare facila si intuitiva pentru parinti prin menul dedicat acestora, unde vor gasi sfaturi si resurse utile. Pentru copii si adolescenti este dezvoltata o sectiune cu jocuri, teste si informatii importante, necesare in scopul unei navigari sigure.


Resurse Web : Helpline sigur.info

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories