Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Impactul Facebook asupra vanzarilor din mediul online


Autorul: Savu Alina
Subiect: SC WEB-CONNECT SRL
Adaugat la : May 23, 2012   Vizualizari : 520
Rate Autor : Curent : 2.60 /5
Rate Articol : Curent : 2.35 /5



Se pune intrebarea: Facebook se va transforma intr-un adevarat eBay sau va ramane doar o retea de socializare?

Facebook a contribuit la cresterea vanzarilor din mediul online

In topul magazinelor online cu cei mai multi fani pe Facebook se numara un club de shopping cu un numar de 213 408 fani, urmat de un magazin online cu imbracaminte pentru femei cu un numar de 113 439 fani, ambele activand in domeniul fashion. Din top 10 magazine online cu cei mai multi fani pe Facebook, un numar de 7 magazine vand produse din categoria fashion.
Nu toti cei care sunt fani ai magazinelor respective sunt si cumparatori! Dar este cert ca un procent, cat de mic ar fi el, din numarul de fani ai paginii de Facebook a unui magazin online se transforma in cumparatori. Deci Facebook nu este de neglijat daca ai un magazin online! Trebuie sa ii acorzi o atentie deosebita!

Aplicatii inovative pe Facebook pentru cresterea vanzarilor online

Se pare ca Facebook isi indreapta energiile in dezvoltarea tehnologiilor pentru imbunatatirea serviciilor oferite companiilor. Pentru moment, majoritatea firmelor s-au focusat pe strangerea de LIKE-uri pentru pagina lor de business. Care este valoarea unui LIKE? Cum vom transforma aceste LIKE-uri in bani, iar fanii in cumparatori?
Multe branduri multinationale au dezvoltat deja aplicatii fashion pentru Facebook, cum ar fi C&A si Zara. Dar si aplicatiile romanesti Stylish Devil, Stilist Personal si Catman Shopping Club se bucura de un real succes.
Pentru firmele de fashion din Romania, investitia in promovarea pe Facebook ar trebui sa fie o prioritate, iar aceasta cuplata cu investitii in inovatii inseamna practic drumul spre succes.

F-commerce este viitorul

In prezent sunt 901 milioane utilizatori in lume, iar in Romania sunt aproximativ 4.719.000 utilizatori de Facebook, care reprezinta 21,99% din populatie si 64.67% dintre internauti, conform FaceBrands.ro.
Branduri ca si Gap sau Diane von Furstenberg, Oscar de la Renta, dar si TaraFashion si Magazin Oficial Catalin Botezatu au deja un magazin pe Facebook. Daca acest magazin online este completat si de o aplicatie inovativa, atunci sigur LIKE-urile tale se vor transforma in bani, iar fanii in cumparatori.

Web Connect SRL, partenerul tau in promovarea pe Facebook

Web Connect SRL a lansat in aceasta primavara aplicatia Stylish Devil, un stilist online ce ofera consultanta de imagine gratuita tuturor femeilor din Romania, aplicatie ce poate fi gasita pe contul de Facebook al site-ului de fashion StyleAndTheCity.ro.
Tot Web Connect SRL va lansa in cel mai scurt timp o noua aplicatie pentru Facebook pentru un brand romanesc de fashion, care va imbina F commerce cu o aplicatie inovativa.
Si pentru ca vine vara, ne gandim la toate femeile care vor sa arate perfect pe plaja. Asa ca am pregatit o aplicatie Facebook pentru magazinele online ce comercializeaza costume de baie. O aplicatie care sa le ajute pe femei sa isi aleaga costumul de baie ideal pentru conformatia lor si sa il poata achizitiona direct de pe Facebook.

Despre WEB Connect SRL

Web Connect SRL este o firma de marketing online ce ofera intreaga gama de servicii pentru un business online.


Resurse Web : Web Connect

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories