Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Importanta compararii datelor in campania SEO


Autorul: Design19 servicii web
Subiect: Design19
Adaugat la : September 5, 2011   Vizualizari : 552
Rate Autor : Curent : 2.39 /5
Rate Articol : Curent : 2.39 /5



Una dintre pietrele de temelie a oricarei campanii de optimizare a unei pagini web este abilitatea de masurare a datelor pentru a obtine rezultate si a elabora statistici in urma acestora. Astfel ca, acest proces poate fi impartit in trei categorii:
raportarea performantelor;
identificarea oportunitatilor;
prioritizarea optiunilor;
Pasul 1: Raportarea performantelor
monitorizarea performantelor se realizeaza pentru a observa daca scopurile au fost atinse si este un procedeu ce necesita o desfasurare pe termen indelungat a optimizarii paginilor web deoarece este o modalitate eficienta de observare a celor mai mici greseli ce urmeaza sa fie retusate;
face referire si la identificarea rapida a modificarilor majore de trafic – pentru a putea fi rectificate cat de repede este posibil;
Pasul 2: Identificarea oportunitatilor
plasarea unor cuvinte cheie noi – care sa ajute la directionarea optima a utilizatorilor;
oportunitati "on page" –identificarea tag-urilor meta si a continuturilor neoptimizate in jurul cuvintelor cheie;
- identificarea paginilor care au fost optimizate insa necesita retusari;
- continut aditional ce trebuie adaugat;
link-uri interne – existenta link-urilor ce necesita mai multe cuvinte cheie;
link-uri externe – posibilitati de adaugare a noilor link-uri
Pasul 3: Prioritizarea optiunilor
In orice campanie de optimizare a unei pagini web, importanta fiecarui detaliu reprezinta un pas inainte realizat pentru completarea tuturor activitatilor din lista de aplicatii. Una dintre cele mai mari provocari este prioritizarea optiunilor de optimizare pentru ca toate activitatile ROI sa aiba rezultate pozitive; pentru aceasta e nevoie insa de cativa factori care sa ajute la obtinerea rezultattelor dorite:
verificarea potentialului aditional al cautarii traficului optim;
rata de conversie curenta/potentialul oportunitatilor de venituri;
timpul necesar alocat oportunitatilor;
usurinta implementarii oportunitatilor;
Optimizarea unei pagini web asigura desfasurarea la capacitati maxime a acesteia si genereaza trafic catre pagina web aflat in dezvoltare. In acelasi timp nu trebuie sa uitam ca un rol major are si crearea unui blog, inscrierea web site-ului pe retele sociale si pagini web care sprijina ascensiunea acesteia in motoarele de cautare.


Resurse Web : Design19

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories