Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Intrebari ale celor single


Autorul: Cindea Gigi
Subiect: Singles Camp
Adaugat la : December 11, 2012   Vizualizari : 479
Rate Autor : Curent : 2.55 /5
Rate Articol : Curent : 2.34 /5



Termenul de "singur", in limba romana are un sens prea larg, incat consider mai nimerit a se folosi cuvantul din engleza, adica "single". "Singur" poate insemna si fara cuplu, dar si izolat, retras,solitar, ceea ce pentru multi dintre "singles" nu este definitoriu.
Ma ocup de un proiect ce vizeaza crearea unui cadru de cunoastere si de socializare a persoanelor single. Am descoperit acum cativa ani, cu uimire, ca nu exista acest lucru, cel putin in Romania. Decat la nivel de cunoastere si contact, gen dating, adica in scop matrimonial.
M-am gandit atunci, la acele persoane care nu sunt decise sa mai reia o viata de cuplu, care vin dupa experiente traumatizante. Unde si in ce fel sa se cunoasca si sa relationeze ele, cum ar putea sa evite disconfortul creat in vacante sau freetime, cand calatoresc si participa impreuna cu familii?
O persoana single, are nevoie de un cadru special de relationare, are alt mod de socializare in interiorul unui grup si necesita o zona de confort si siguranta mai mare decat una care formeaza un cuplu.
Cunoasterea si socializarea, necesita un spatiu adecvat si nu in ultimul rand, dorinta de comunicare. Spatiul trebuie gandit si ales cu grija, pentru a crea o anumita intimitate de grup, pentru a asigura o atmosfera de echilibru, pozitiva si destinsa.
Dorinta de comunicare apare la diverse categorii de single, nu poate fi fixata ca si definitorie uneia anume. In egala masura poate exista si la cei care vin dupa decese ale perechii, dar si la adeptii singlismului. Exista momente, in care individul isi doreste sa cunoasca pur si simplu, oameni noi, sa se rupa de cercul in care este probabil de mult timp.
Si atunci decide sa incerce un grup nou.
Singles Camp este un concept, care ofera cadrul si spatiu pentru cunoastere si socializare si stimuleaza comunicarea. Si in spatiul virtual, dar mai ales in cel real. Practic asigura ambele conditii necesare interrelationarii celor single.Decizia de participare ramane doar la cei pentru care este creat proiectul. Ce ii determina sa participe sau nu la acest gen de intalniri? Cu ce ganduri vin la actiuni de tip Singles Camp? Ce intrebari isi pun inainte si dupa decizia de participare?
Am avut nevoie de aceste raspunsuri, pentru ca ma ajutau la intelegerea factorilor de determinare si a asteptarilor lor. Raspunsurile le-am primit tot de la ei, de la cei peste 1000 care au participat pana acum la actiunile Singles Camp.
Majoritatea participa sub impulsul unui moment de nevoie de relationare cu persoane noi si chiar daca acesta se dilueaza de la inscriere pana la participare, datorita temerilor, emotiilor, gandurilor, el ramane important ca motor al impingerii unui single inspre zona de comunicare.
Majoritatea celor care nu formeaza un cuplu, sunt asaltati si agresati de rude si societate,de intrebarea care-i afecteaza cel mai mult: "De ce singur, cand sunt atatea sau atatia?". Cei care formeaza un cuplu, nu realizeaza ca singuratatea nu este decisa, ci este intamplatoare. Si poate aparea in viata fiecaruia, in momente in care nici macar nu-ti trecea prin cap ca poti ramane singur.Multi dintre singles, astfel "terorizati" ajung sa-si puna o intrebare care mai apoi ii chiunuie si ii framanta tot mai tare: "Sunt eu de vina pentru ca sunt singur?". Si pentru a gasi un raspuns la aceasta intrebare, incearca sa vada cum sunt si alti single. Sa vada daca exista un factor, o trasatura comuna, care ar putea sa ii impiedice sa formeze un cuplu. Este un al doilea motiv, care-i aduce la actiuni Singles Camp.
Persoanele care traverseaza o perioada de singuratate mai mare, devin tributare unor tabieturi, unor obiceiuri care ii fac intr-un fel dependenti de spatiul lor. In general linia de demarcatie a spatiului de siguranta a unui single este trasa mult mai aproape de el, ceea ce nu-i da posibilitatea unei zone mai largi de socializare. Multi se impiedica de nevoia de intimitate, de confort si decid sa nu mai iasa. Sunt cei predispusi la autoizolare, la negativism, la o reducere a increderii in cei din jur.
Grupurile au nevoie de filtraj initial, de profilare si macar de cateva persoane dinamice si superative. Care ajuta mult dinauntru. Optimismul lor, debordarea lor, ii dezinhiba si pe ceilalti, determinandu-i mai rapid si mai usor sa comunice.
Evident ca in timp, proiectul acesta se va multimplica, conceptul va deveni foarte cunoscut si lumea o sa participe cu mai multa incredere. Ce ma bucura este ca la doar 3 ani de la lansare, am reusit sa ajungem la un grup de 2500 de persoane si am putut desfasura peste 80 de actiuni. Am ales ca si cadru pentru acestea natura, am facut o multime de drumetii, marea, am facut plaja, ne-am bucurat de soare si apa, orase vechi si istorice, am vizitat mai mult de 10 tari si sute de obiective.
Ceea ce tintesc de asemenea este formarea unor cluburi zonale, capabile sa-si organizeze si ele actiuni si evenimente.
Singuratatea este pentru cei mai multi, ceva temporar. Singles Camp ofera pentru acea perioada o alternativa de petrecere a timpului, a vacantelor si in acelasi timp o zona de cunoastere si de relationare cu persoane noi.


Resurse Web : www.singlescamp.ro

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories