Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


JW Marriott - Inaugurarea JW Steakhouse rafinament modern şi incantare pentru gurmanzi


Autorul: Nitu Cristina
Subiect: JW Steakhouse Bucuresti
Adaugat la : April 8, 2011   Vizualizari : 1038
Rate Autor : Curent : 2.63 /5
Rate Articol : Curent : 2.64 /5



Momentul inaugural a fost pentru oaspeți o incursiune in detaliu printre preparatele care alcătuiesc noul meniu al JW Steakhouse dar și o dovadă a ceea ce iși propune restaurantul să aducă in atenția publicului: cealaltă fațetă a culturii culinare americane, in afară de aceea de fast-food: o bucătărie foarte elaborată cu feluri de mancare care au trecut testul timpului devenind clasice (Double Baked Potato, Maryland Style Crab Cake, Kansas City Steak Soup etc.), cu ingrediente și recipiente specifice sau chiar cu designul și arhitectura restaurantului.

Restaurantul de tip "steakhouse" este un concept de origine pur americană, binecunoscut fiind faptul că in SUA se produce cea mai mare cantitate din carnea de vită consumată la nivel mondial. JW Steakhouse este un concept de restaurant al lanțului hotelier Marriott Internațional care operează in 70 de țări, peste 3500 de hoteluri. In Romania se inaugurează al doilea JW Steakhouse din Europa, primul fiind deschis anul trecut la Londra.

"Cu o investiție de peste 1,5 milioane de euro, acest restaurant iși propune să creeze un nou standard pe piața restaurantelor din Romania, atat in ceea ce privește calitatea preparatelor dar și in cea a serviciilor. In acest spirit o să remarcați in JW Steakhouse, alături de o selecție impresionantă de vinuri din toată lumea, un Bourbon Bar unic, un Cigar Lounge ultradotat și o zonă de "private dining" special concepută pentu a asigura clienților noștri cel mai elegant ambient pe care și-l pot dori de la un restaurant. Suntem convinși că acest restaurant va deveni in scurt timp un reper major pe piața restaurantelor din Romania", a declarat Directorul General al JW Marriott, Igael Porecki.

Autenticitatea conceptului iese in evidență imediat ce pășești in restaurant, căci tot ce este reprezentativ pentru un adevărat American Steakhouse este realizat pană la cele mai mici detalii: bucătăria deschisă, meniul afișat pe două table uriașe, chiar deasupra bucătăriei, utilată cu cele mai bune instrumente și recipiente pentru gătit. De remarcat, dintre acestea, sunt "broilerul", un grătar special care este poate cel mai important "ingredient" in obținerea unei fripturi desăvarșite, rotisorul, pentru preparatele din carne de pasăre și vitrina de maturare in mediu umed pentru carnea de vită.

Friptura din carne de vită reprezintă centrul de greutate in jurul căruia gravitează intreg conceptul restaurantului. De aceea, carnea folosită in restaurant este de cea mai bună calitate și este importată din SUA și Marea Britanie. USDA Black Angus Choice Beef și Black Angus Aberdeen sunt cele două tipuri de carne din care se fac manual "cut"-urile zilnice de chiar bucătarul șef. Carnea importată este supusă unui proces de maturare in mediu umed care incepe in momentul sacrificării și care devine complet după 21 de zile. Carnea de porc, pește sau pasăre, dar și fructele de mare completează meniul astfel incat să acopere orice solicitare sau preferința culinară.
Restaurantul are o suprafață de 580 mp și o capacitate de 240 de locuri. Este deschis pentru mic dejun și cină in fiecare zi, iar duminică pentru brunch.
Hotelul JW Marriott operează 402 camere, 12 săli de conferințe, precum și restaurantele Cucina, Champions, Vienna Lounge, Pavilion Lounge și terasa de vară The Garden.

Pentru mai multe informații:
Cristina Nitu, PR & Marketing Manager
cristina.nitu@marriott.com, 0723.102.777
JWMarriottBucharest.com


Resurse Web : JW Steakhouse Bucuresti

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories