Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Jocuri de mediu de Ziua Internaţională a Mării Negre


Autorul: ONG Mare Nostrum
Subiect: ONG Mare Nostrum
Adaugat la : November 1, 2011   Vizualizari : 439
Rate Autor : Curent : 2.76 /5
Rate Articol : Curent : 2.24 /5



ONG Mare Nostrum a organizat sambătă, 29 octombrie 2011, la Tomis Mall Constanţa, evenimentul "Targul Ludic". Acesta s-a adresat instituţiilor de invăţămant constănţene şi s-a desfăşurat in cadrul Zilei Internaţionale a Mării Negre.
Prin intermediul acestui targ, elevii au avut ocazia de a se implica in jocuri şi activităţi distractiv-educative, vizand o gamă largă de aspecte de mediu. La eveniment au participat 30 de instituţii de invăţămant constănţene cu un număr de 123 de elevi şi 41 de profesori, la care s-au adăugat părinţii şi rudele elevilor participanţi. Printre jocurile care i-au incantat pe cei prezenţi, pot fi amintite: Eco-Fight, Black Sea Survival, puzzle-uri, Eco-Scrabble, diverse jocuri cu experimente legate de energii alternative şi regenerabile, precum şi jocuri de tip piticot cu teme de mediu. Nu au lipsit nici demonstraţiile de origami realizate de Andrei şi Dafina - artişti handmade.
De asemenea, tot in cadrul acestui eveniment au fost anunţaţi şi caştigătorii concursului "Proiecţii in viitor-litoralul anului 2050", care s-a adresat liceenilor din instituţiile de invăţămant constănţene şi a presupus proiectarea litoralului anului 2050 prin intermediul unor metode electronice originale. In competiţie au intrat 20 de aplicaţii şi au fost acordate trei premii, locurile I şi II fiind caştigate de elevii Liceului Teoretic "Ovidius", iar locul III le-a revenit elevilor de la Colegiul Naţional "Mircea cel Bătran".
"Din punctul nostru de vedere evenimentul a fost un succes. Şi spun acest lucru datorită feedback-ului primit de la profesori şi de la elevi. Atat cei mici, cat şi cei mari, au fost foarte incantaţi de ceea ce au făcut. Toate jocurile şi activităţile au fost apreciate pentru noutate, dar şi pentru caracterul lor informativ. Ne bucurăm că ne-am atins scopul, acela de a-i implica pe elevi intr-o acţiune menită să-i facă să conştientizeze mai bine problemele cu care se confruntă mediul inconjurător şi suntem siguri că au inţeles că este necesar să protejeze natura. Avand in vedere mesajul pe care am incercat să-l transmitem prin intermediul acestui targ, dar şi feedback-ul pozitiv primit de la participanţi, putem spune că vom face tot posibilul să permanentizăm acest eveniment", a declarat Andreea Ionaşcu, coordonator proiecte ONG Mare Nostrum.
Scopul principal al evenimentului "Ziua Internaţională a Mării Negre" este creşterea gradului de conştientizare a autorităţilor locale şi a cetăţenilor, cu privire la necesitatea imperativă a unui management durabil al zonei costiere romaneşti.
Parteneri: Radio Constanţa, Constănţeanul.com, cotidianul Alb Negru, Agenţia de presă Infostar, Cotidianul E-reporter.ro, Fotografa.ro şi Observator de Constanţa, Blogatu.ro, Tomis Mall Constanţa.


Resurse Web :

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories