Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Last Minute – o aplicatie de ultim moment in turism!


Autorul: Infoturism Media Srl
Subiect: Infoturism Media SRL
Adaugat la : August 9, 2012   Vizualizari : 463
Rate Autor : Curent : 2.63 /5
Rate Articol : Curent : 2.08 /5



Ofertele turistice “Last Minute”, apreciate si cautate din ce in ce mai mult de turistii romani, sunt oferte cu un tarif redus valabil pentru locurile ramase disponibile cu cateva saptamani sau zile inainte de plecarea propriu-zisa.
Infoturism Media SRL lanseaza impreuna cu Orange Romania prima aplicatie de turism pentru utilizatorii de smartphone-uri ce ruleaza sistemele de operare iOS si Android: “Last Minute” - aplicatia ideala pentru cei care se pregatesc de vacanta, dar si pentru cei care vor sa evadeze in ultimul moment pentru petrecerea catorva zile in locuri interesante si la preturi accesibile.
Aplicatia Last Minute ajuta turistii in alegerea destinatiei celei mai potrivite si in gasirea celor mai bune oferte de sezon pe care le pot accesa rapid, oferindu-le acestora posibilitatea de a putea rezerva imediat ofertele turistice last minute dorite.
Cu ajutorul aplicatiei, potentialul turist isi reduce considerabil timpul consumat cu alegerea ofertei potrivite pentru el si familia sa. Aplicatia ii ofera toate informatiile de care are nevoie, cu minim de energie, fara a mai fi nevoie sa se deplaseze la agentia de turism sau sa caute printre miile de oferte prezente pe site-urile de profil, acesta putand accesa instantaneu detaliile ofertelor si datele de contact ale agentiei alese.
Aplicatia dispune de filtre de cautare pentru destinatie, pret, transport, categorie hotel si data, ceea ce faciliteaza accesul la destinatii turistice variate, la o multime de hoteluri de pe intreg mapamondul, folosind mijloace de transport diverse, alegand perioada cea mai potrivita sau categoria de hotel dorita si selectand din plaja de preturi pe cel mai convenabil. In acelasi timp, se pot adauga la favorite ofertele turistice care se potrivesc cel mai bine dorintelor si posibilitatilor turistului, pentru a le putea accesa si compara mai usor ulterior. Setarea functiei alerte anunta turistul atunci cand este introdusa o noua oferta de vacanta conform cerintelor acestuia.
Aplicatia a fost creata de Infoturism Media SRL in colaborare cu Orange Romania si este disponibila in Apple Store si Google Play, putand fi descarcata gratuit si de pe site-ul Infoturism.ro.
Infoturism Media SRL este specializata in servicii de turism oferite prin intermediul Internetului, punand la dispozitia utilizatorilor cea mai cuprinzatoare baza de date cu oferte turistice de la majoritatea agentiilor de turism din Romania prin site-ul www.infoturism.ro si cea mai variata colectie de unitati de cazare, obiective turistice si sarbatori traditionale din tara prin site-ul www.infopensiuni.ro. Infoturism.ro beneficiaza de o platforma tehnologica si grafica de ultima ora, fiind cel mai vizitat portal de turism in ultimii unsprezece ani.
Orange este lider de piata in Romania cu 10,087 milioane de clienti si venituri de 220 milioane de euro la 31 martie 2012. Orange este parte a grupului Orange-France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, cu peste 226 milioane de clienti pe cinci continente. Orange ofera o gama extinsa de solutii de comunicatii clientilor sai, atat utilizatori individuali, cat si companii, de la servicii de baza pana la servicii integrate de voce si date fixe si mobile.


Resurse Web : www.infoturism.ro

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories