Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Mai mult decat anunturi - o promovare!


Autorul: adriana ioana
Subiect: Anunturi
Adaugat la : June 3, 2011   Vizualizari : 555
Rate Autor : Curent : 2.44 /5
Rate Articol : Curent : 2.51 /5



Anunturi-AZ este mai mult decat un portal de anunturi.

Daca ai o firma si vrei sa o faci cunoscuta, acum ai ocazia, inregistrandu-te gratuit in lista de firme. Totul este foarte simplu. Trebuie doar sa te inregistrezi, sa-ti alegi categoria si orasul in care isi desfasoara firma respectiva activitatea si ai posibilitatea sa
postezi nelimitat anunturi gratuite si oferte, care sunt disponibile unui public larg.
Pentru a vinde, nu este suficient sa oferi un produs sau un serviciu.
Odata inregistrata firma, posesorul are obligativitatea de a posta frecvent anunturi noi despre firma, produse sau servicii, iar acest lucru trebuie facut cu mare atentie, deoarece este foarte importanta descrierea si reclama care o faci pentru ceea ce vinzi sau oferi.
Pe langa descriere, antreprenorul trebuie sa personalizeze reclamele si imaginile si sa le faca sa arate cat mai bine, sa nu fie prea incarcate, deoarece acest lucru, duce de cele mai multe ori la plictisirea celui care citeste anuntul sau cauta sa achizitioneze ceva.
Trebuie sa insotesti oferta cu o buna promovare, sa faci cunoscut produsul sau serviciul, sa scoti in evidenta nevoile pe care le satisface, sa creezi si sa menti o buna imagine a firmei. Este deci, mai mult decat necesar ca firma sa utilizeze cele mai bune mijloace de promovare.
Multi dintre posesorii unei firme, lasa pe ultimul loc promovarea afacerii pe Internet, fara sa stie ca aici pot avea success prin postarea unui simplu anunt. Promovarea este un lucru esential si foarte impostant pentru orice posesor al unei firme, fie ea online sau clasica.
Fara promovare nu exista clienti, fara clienti nu exista venit, iar fara venit nu exiata afacere.
Asadar, acum este momentul sa-ti faci cunoscuta firma, sa-ti diversifici clientii care vor fi in numar tot mai mare, datorita traficului acestui portal si sa-ti creezi o imagine de success.


Resurse Web :

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories