Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Mai putine cheltuieli si mai multa siguranta- Administrarea corecta a unui imobil


Autorul: Allnews4All Allnews4All
Subiect: Professional Building Manager, parte VP Holding
Adaugat la : November 11, 2011   Vizualizari : 416
Rate Autor : Curent : 2.62 /5
Rate Articol : Curent : 1.98 /5



Administrarea corecta a unui imobil urmareste, prin activitatea sa, valorificarea optima a unei proprietati. Iar pentru ca o proprietate sa nu creeze probleme de niciun fel, aceasta trebuie sa fie ingrijita, potrivit standardelor profesionale de profil. Astfel, se urmareste asigurarea, protejarea si cresterea calitatii vietii, a confortului uman si a securitatii acestuia.

Misiunile administratorului unui imobil sunt optimizarea cheltuielilor, diminuarea si eliminarea pierderilor, cresterea valorii imobilului si mentinerea acestora prin intermediul unui management performant al proprietatii. Indeplinirea acestor obiective este rezultatul unei eficiente organizari si planificari a activitatii, a coordonarii si a controlului. Sarcinile ce vizeaza valorificarea optima a proprietatii, prin conservarea si cresterea valorii acesteia, se realizeaza in conformitate cu interesele legitime ale proprietarului, deciziile acestuia, precum si cu resursle alocate si/sau atrase.

Reprezentantii companiei Professional Building Manager sunt de parere ca: "Cea mai sigura solutie de a va asigura ca imobilul dumneavoastra este corect administrat ramane sa lucrati cu o firma specializata si cu experienta in domeniu. In acest fel, toate sarcinile asociate unei bune gestionari a oricaror posibile probleme aparute sunt realizate dintr-o singura directie, fara a fi nevoie sa contractati individual mai multe persoane. Concret, platiti un singur serviciu, care asigura tot ceea ce administrarea unui imobil implica - de la manopera, pana la echipamente, scutindu-va astfel, de grija angajarii unui om pentru fiecare activitate, in parte. Ieftin si eficient".

Daca optati pentru o societate care se ocupa cu administrarea de imobile, trebuie sa stiti, in primul rand, care sunt serviciile pe care le presteaza aceasta. Tinand cont de solicitarile fiecarui beneficiar, sunt elaborate anumite oferte de servicii, care fie sunt standard, fie personalizate in functie de dorintele si necesitatile personale sau ale imobilului.

Professional Building Manager reprezinta o companie specializata pe servicii de facility management, management al proprietatilor si vehiculelor si management financiar-contabil.
Professional Building Manager are ca obiectiv operarea si intretinerea cladirilor, proprietatilor si parcurilor auto, prin: mentenanta predictiva, preventiva si corectiva, prin managementul contractelor cu furnizorii, prin servicii de curatenie, gradinarit sau peisagistica, prin revizii, receptii si alte servicii complementare si conexe, specifice administrarii unui imobil.
Compania este membra AllConsulting Group, parte a VP Holding si contribuie, prin expertiza sa, la completarea unei vaste game de servicii din cadrul grupului, incepand de la contabilitate, resurse umane, consultanta financiara, si contract guard, pana la secretariat, securitate si sanatate in munca.


Resurse Web : www.allnews4all.ro

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories