Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Media Factory a lansat www.bosch-home.ro


Autorul: Gilca Anca
Subiect: Media Factory
Adaugat la : October 25, 2011   Vizualizari : 631
Rate Autor : Curent : 2.48 /5
Rate Articol : Curent : 2.43 /5



Media Factory, partener traditional Bosch Electrocasnice Romania din 2008, a dat curs ultimei provocari lansate de Bosch: concept campanie on-line, bannere on-line si website campanie, totul in consonanta cu standardele de comunicare folosite la nivel global de concernul german.

Anul 2011 a insemnat pentru Grupul Bosch, la nivelul comunicarii de brand, adoptarea unui nou stil de comunicare. Aceasta a implicat schimbari majore asupra tuturor instrumentelor de comunicare printre care se numara si website-urile corporate si de produs.

Incepand cu 15 septembrie 2011, noul website Bosch Electrocasnice Romania este www.bosch-home.ro

Grupul Bosch este unul din liderii globali ai furnizorilor de tehnologie si servicii. In domeniile auto, tehnologie industriala, bunuri de larg consum si constructii, cei aproximativ 283 500 de angajati au generat in anul fiscal 2010 vanzari de 47.3 miliarde Euro. Grupul Bosch cuprinde compania Robert Bosch GmbH si aproximativ 350 de filiale si companii regionale din peste 60 de tari. Aceasta dezvoltare la nivel global, productia si reteaua de vanzari reprezinta fundatia unei continue cresteri. Bosch investeste mai mult de 3,8 miliarde Euro in fiecare an in cercetare si dezvoltare, iar in ultimii ani a inregistrat 3867 de patente in toată lumea.

Media Factory este o companie romaneasca ce actioneaza in domeniile brandingului, designului interactiv si consultantei strategice in comunicare, cu centrul in Iasi.Suntem o echipa de 15 specialisti focusati pe branding, strategie de comuncare, design si solutii web complexe. Printre clientii Media Factory se numara E.ON Moldova, Bosch Electrocasnice, Siemens Electrocasnice, Zeelandia, Lisca , Cramele Halewood, Sapte Spice parte a grupului Vel Pitar , Elsaco, Antibiotice Iasi, Future Group Israel - Green Park, Radio Iasi, ATOP Romania, Camera de Comert si Industrie a Romaniei, Cotidianul Iasi Plus, Grupul Racova (VIO - Ilvas), Remar Pascani, Ermes Holding ( Era Shopping Park Iasi), Omilos Group (Era Shopping Park Oradea), Fiterman Pharma, Facos, Bunna Lactate si multi altii.


Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories