Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Mediawrite lanseaza un produs inovator de publicitate online.


Autorul: Media Write
Subiect: Mediawrite
Adaugat la : October 28, 2011   Vizualizari : 1858
Rate Autor : Curent : 2.70 /5
Rate Articol : Curent : 2.26 /5



Bucuresti - 28 octombrie - Mediawrite lanseaza “campaniile CPMO” - instrumente de publicitate online care permit site-urilor diferitelor business-uri sa obtina trafic organic. Modalitatea de plata a campaniilor are la baza sistemul CPM folosit in publicitate online, iar rezultatele sunt monitorizate folosind sistemul Google Analytics.

Traficul site-urilor companiilor poate fi impartit in doua categorii: traficul „artificial”, reprezentat de traficul generat de publicitate, și traficul organic sau „natural”, reprezentat de continut.

Campaniile CPMO ofera business-urilor online trafic organic pe site-uri, in timp ce plata se face strict pentru traficul generat prin keyword-urile sau subiectele relevante.

Termenul CPMO are la baza CPM (cost per mille) - costul platit de un business pentru o mie de afisari ale bannerelor sale pe internet. CPMO reprezintă cost per mille (trafic) organic.

Clientul stabileste lista cuvintelor si/sau subiectele relevante pentru business-ul sau si perioada de timp pe parcursul careia se va desfasura campania CPMO. Dupa analiza proiectului, agentia revine cu o valoare CPMO - valoare platita de client pentru fiecare mie de unici adusi pe site.

Monitorizarea traficului organic generat de campaniile CMPO este asigurata prin intermediul sistemului de rapoarte Google Analytics, folosind rapoarte personalizate (custom) pentru fiecare business in parte. Rapoartele scot in evidenta numarul de unici generati de fiecare dintre cuvintele de cautare sau subiectele de interes ale campaniei CPMO derulata de agentie.

Este mai eficient sa platesti pentru o mie de unici care-ti intra pe site decat sa platesti pentru o mie de afisari ale unui banner pe alt site.

Campaniile CPMO au fost dezvoltate pe baza unei experiente de aproape 3 ani in oferirea de solutii content marketing pentru business-urile online din .ro, fiind una dintre cele mai eficiente practici folosite pentru monitorizarea rezultatelor serviciilor oferite de Mediawrite.

Despre Mediawrite
Mediawrite este o societate comerciala cu raspundere limitata (SRL), cu sediul in Bucuresti, in sectorul 2. Startup-ul a fost demarat de catre echipa proiectului www.webwriters.eu, dupa aproape trei ani de activitate in zona de web content writing, in cadrul proiectului. Firma infiintata la inceputul lui 2011 ofera servicii si produse de continut web axate, in principal, pe scrierea de texte pentru internet (web content writing) si web publishing: web content writing, social media writing, copywriting, blog writing (blogging), articole, editoriale, jurnalism de brand, product reviews, seo copywriting, traduceri sau writing (orice limba), white papers, studii de caz, FAQ, tutoriale, marketing content web, poezie, proza, povesti, etc.

Contact:
SAMUEL Caraliu - Manager Proiect
Telefon 0770.460.340
contact@webwriters.eu
http://www.webwriters.eu


Resurse Web : www.webwriters.eu

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories