Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Ministerul Educatiei organizeaza primul targ de invatare permanenta din Romania


Autorul: Simion Ruxandra
Subiect: Big Media Relatii Publice
Adaugat la : June 13, 2012   Vizualizari : 399
Rate Autor : Curent : 2.45 /5
Rate Articol : Curent : 2.56 /5



"Zilele Invatarii permanente" ofera oportunitatea tuturor scolilor, ONG-urilor sau companiilor private cu activitati desfasurate in interesul copiilor, sa isi prezinte oferta educationala si proiectele de dezvoltare personala. Evenimentul va concentra toate metodele de invatare, va pune la dispozitia copiilor si parintilor alternative de formare educationala si va fi un prilej important pentru profesori sa socializeze si sa impartaseasca din propriile experiente cu elevii. Copiii vor putea participa la diferite workshop-uri de pictura, teatru, dans sau literatura, iar la sfarsitul evenimentului vor fi oferite premii scolilor cu cele mai relevante activitati intreprinse cu elevii sai si cu cele mai bune rezultate obtinute.

Ceea ce aduce nou acest eveniment in domeniul LifeLong Learning este dezvoltarea de activitati de formare continua care sustin personalul didactic pentru a contribui la perfectionarea competentelor cheie si profesionale ale elevilor, valorizand in mod constant oferta de programe scolare.

La targ au confirmat participarea organizatii non-guvernamentale precum, Organizatia SOS Satele Copiilor Romania si Asociatia educationala Platon, Colegiile Nationale Octav Onicescu, Ion Neculce si Dimitrie Leonida, gradinitele particulare BlueBell, Olga Gudynn International School si Prikindel, si multi altii.

Evenimentul este sustinut de clopotel.ro, calificativ.ro, copilul.ro, metropotam.ro, gradinite.com, eurodesk.ro, urbankid.ro, mamicamea.ro, lumebuna.ro, televiziuneaelevilor.ro.

Evenimentul este realizat in cadrul proiectului POSDRU/57/1.3./S/30074 "Facilitator pentru invatarea permanenta in scoala - o noua calificare didactică pentru o scoală care invata!", sustinut de Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului in parteneriat cu Institutul de Stiinte ale Educatiei, Red Point SA si BiG Media Relatii Publice SRL si este finantat din Fondul Social European - Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, Axa Prioritara 1, Domeniul Major de Interventie 1.3.

Contact media:
Ruxandra Simion
Telefon: 0730.077.909
Mail: ruxandra.simion@bigpr.ro


Resurse Web :

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories