Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Monstruleti roz vs. zane bataioase de la byLidia


Autorul: Lidia Bucataru
Subiect: byLidia
Adaugat la : May 4, 2011   Vizualizari : 1054
Rate Autor : Curent : 2.60 /5
Rate Articol : Curent : 2.61 /5



ByLidia, atelier de cadouri si decoratiuni handmade, a lansat magazinul online www.bylidia.ro. Cu ajutorul fotografiilor de detaliu, a descrierii cat mai amanuntite a obiectelor si a recomandarilor de utilizare, byLidia aduce produsele pictate manual sau manufacturate in atelierul propriu cat mai aproape de clientii sai.

“byLidia a pregatit cateva surprize clientilor si vizitatorilor sai printre care un concurs foto cu frecventa lunara. In fiecare etapa vor fi acordate trei premii ce constau in obiecte decorate byLidia. Deasemenea este in curs de pregatire o categorie speciala ce va fi lansata abia peste o luna” - spune Lidia Bucataru, cea care se ocupa cu administrarea atelierului.

Ramele foto decorate cu ajutorul diverselor tehnici de lucru, lazile de zestre infrumusetate cu motive traditionale sasesti, noptierele pictate cu zane si flori delicate, cutiile pentru bijuterii, seturile pentru cafea sau ceai pe care versurile unor poeti si-au gasit timid locul, pahare pictate in tehnica icoanei pe sticla, farfurii decorate cu motive delicate – toate acestea sunt produse decorate manual pe care le puteti cumpara din magazinul www.bylidia.ro .

“Am incercat sa fac un calcul cost-pret cat mai onest pentru ca nu cred in supra-evaluarea produselor handmade. Intr-adevar, sunt produse unicat si nu suporta comparatie cu produsele decorate in serie insa in aceeasi masura imi doresc ca piata autohntona de profil sa devina cat mai concurentiala . Sper ca intr-un viitor cat mai apropiat sa ne putem compara cu pietele handmade din strainatate astfel incat concluzia acestei comparatii sa nu ne mai rusineze” - este de parere Lidia.

Produsele byLidia sunt obiecte unicat, pictate sau decorate manual in atelier. Obiectele din ceramica, lemn sau sticla decorate cu ajutorul diverselor tehnici par ca prind viata datorita personajelor pictate sau a culorilor alese pentru decorare.

Contact: Lidia Bucataru, email – lidia@bylidia.ro, telefon – 0722833433


Resurse Web : byLidia

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories