Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Mult cautata rochie de mireasa


Autorul: Onea Cristina
Subiect: www.rochiimirese.eu
Adaugat la : October 4, 2011   Vizualizari : 448
Rate Autor : Curent : 2.61 /5
Rate Articol : Curent : 2.06 /5



Cat de bine este sa te casatoresti, sa fii cel mai important si rasfatat nuntas. Trebuie sa te preocupi doar sa arati bine si sa te distrezi. Asta este adevarat doar partial. Doar ei, saracii miri, stiu cate au in cap in momentul respectiv. Sunt foarte putini cei care reusesc sa se detaseze total si sa uite de toate. Ba rochia de mireasa s-a sifonat sau s-a patat, ba cateva flori nu stau bine in aranjamentele florale, ba se streseaza ca poate nu ajunge una dintre bauturi, ba sa nu se dezechilibreze tortul si sa cada. Niciodata nu este totul destul de bine.

Nu mai vorbim de pregatiri, care termina psihic orice mireasa si de la ea se transmite si la mire. Acesta este motivul, pana la urma, pentru care exista luna de miere dupa nunta. Este vorba despre relaxare.

Totul incepe cu rochia de mireasa. Pe langa toate celelalte, asta este cea mai mare grija a unei mirese. Aceasta trebuie sa arate impecabil si sa se potriveasca perfect pe corp si sa o avantajeze din toate punctele de vedere. Ea trebuie sa fie cea care iese cel mai tare in evidenta si toti ochii vor fi atintiti asupra acesteia.

Fiecare mireasa exprima prin mimica si gestica daca se simte bine in rochie sau daca este complexata de ceva si este foarte usor sesizabil. Cautarea unei rochii de mireasa atat de speciale poate fi lunga si anevoiasa sau, dimpotriva, foarte scurta si rapida. Se spune ca fiecare femeie simte cand si-a gasit rochia perfecta.

Acest magazin a experimentat cele mai multe momente de acest gen. Majoritatea mireselor care au ajuns in magazinul lor au iesit cu cate o rochie, fie ca au inchiriat-o, fie ca au cumparat-o.

Ce are mai special acest magazin este faptul ca, pe langa rochii de vanzare si pentru inchiriere mai are diviza de rochii in regim outlet. Este o oportunitate foarte buna pentru miresele care nu dispun de foarte multe fonduri pentru rochie, dar totusi vor sa o pastreze si in dulap, nu doar in poze.


Resurse Web :

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories