Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Mystery Shopping sau barometrul satisfacţiei clienţilor şi al eficienţei angaja&


Autorul: Iacob Andra
Subiect: Dolphin Business Management
Adaugat la : February 2, 2012   Vizualizari : 492
Rate Autor : Curent : 2.64 /5
Rate Articol : Curent : 2.17 /5



Studiile Mystery Shopping realizate de compania Voichiţa Business Solutions (VBS) in ultimele 6 luni pe piata clinicilor private de sanatate, farmaceutica si bancara, releva faptul ca exista o discrepanţa majora intre aşteptarile clientelei romaneşti, tot mai ridicate, si calitatea slaba a serviciilor oferite de catre jucatorii care activeaza pe aceste piete.
“Din pacate, realitatea din clinicile noastre private este dezamagitoare. in aproape 70 % din cazuri operatorii din call center nu au adresat toate intrebarile necesare determinarii nevoilor pacienţilor. 59% dintre aceştia nu i-au intrebat daca apeleaza la serviciile clinicii pentru prima data. Mai mult decat atat, s-a observat ca uneori preocuparile birocratice sunt mai importante decat nevoile pacientului, operatorii din call center fiind de cele mai multe ori expeditivi şi nepoliticoşiµ, a declarat Cosmina Voichiţa Meseşan, Specialist in Mystery Shopping & Customer Care, VBS.
Numai 54% dintre pacientii clinicilor medicale private beneficiaza de atentia cuvenita din partea personalului medical. Potrivit rezultatelor studiilor, serviciile medicale din Romania sunt inca la un nivel minimal de calitate in ceea ce priveşte atenţia faţa de pacient.
Pe segmentul farmaciilor, inţelegerea starii de sanatate a fiecarui pacient in parte joca un rol major in menţinerea clienţilor mulţumiţi şi loiali, aspect pus in practica de numai 37% dintre farmaciştii cu care potenţialul client a intrat in contact.
„In peste 60% din cazuri, farmacistii au eliberat medicamente fara sa intrebe care sunt simptomele prezentate sau care este varsta si starea persoanei care are nevoie de ingrijireµ, a completat managerul VBS.
Un alt aspect, deloc de neglijat, este faptul ca toate recomandarile farmacistilor sunt indreptate numai pe gama de medicamente intens promovate si exclusiv din gama preturilor ridicate.
in ceea ce priveste sectorul bancar, studiile VBS arata ca numai 12,5% dintre bancile evaluate au reuşit sa obţina nota de trecere din punctul de vedere al excelenţei in relaţia cu clientul.
“Daca doar 37,5 % dintre unitaţile bancare analizate au fost interesate sa ofere o simulare personalizata clientului, aproape o treime dintre acestea au considerat ca nu merita efortul de a lista graficul de ramburasare sau ca ar trebui sa menţioneze clientului ca aceasta simulare are un caracter informativ şi poate suferi fluctuaţii in funcţie de sumele inscrise pe actele doveditoare. In plus, doar in jumatate dintre cazuri clienţii sub acoperire au fost intrebaţi despre venitul net (salarial şi in unele cazuri bonuri de masa, alte venituri fiind complet omise) sau daca au posibilitatea unui co-platitor pentru obtinerea creditului. Procentul de 50 % se menţine şi in cazul intrebarilor legate de preferinţa clientului pentru un credit in euro sau lei, iar dintre aceştia doar jumatate au explicat avantajele corelate tipului de credit pe diferite monede.
Aplicabilitatea studiilor de mystery shopping este mult mai mare decat masurarea comportamentului si actiunilor concurentei. De expertiza rezultatelor actiunilor de mystery shopping se bucura si managerii companiilor care isi propun sa evalueze obiectiv, profesionist si concret competentele si comportamentele propriilor angajati.
“Atunci cand vorbim despre masurarea rezultatelor obţinute, datele sunt certe şi fie provin din situaţiile financiare, fie se colecteaza din diferite rapoarte şi statistici. in cazul evaluarii competenţelor şi a comportamentelor individuale, situaţia este cu totul alta. Exista riscul ca in lipsa unor metode obiective, discuţiile de evaluare sa alunece pe o zona in care se emit judecaţi pur subiective asupra trasaturilor şi comportamentelor angajaţilor, fara o legatura corecta cu obiectivele de business, atrage atentia Monica Bors, General Manager, Premium HR.
Din punctul de vederea al specialistului in HR, prin serviciul de mystery shopping se face o monitorizare obiectiva a comportamentului angajaţiilor de catre o terţa persoana, din afara companiei, evaluare care se face in secret.
.......................................
Despre VBS – Business Solutions
Companie infiintata in anul 2004 de Cosmina Voichita Mesesan, Specialist in Mystery Shopping şi Customer Care. Cosmina Voichita Mesesan are experienţa internaţionala in Customer - Service, Vanzari şi Mystery Shopping (Los Angeles - California, USA); Specializare in Cercetari de Marketing la Universitatea din Georgia & MRII (Marketing Research Institut International), MRA, ESOMAR; Certificare Mystery Shopper – MSPA Europe & North America; Membru ESOMAR 2008 - 2009 (European Society for Opinion and Marketing Research ); Economist licenţiat (Universitatea Babes Bolyai, FSEGA) – Bachelor of Arts in Economics (equivalency IERF, USA); Formator Autorizat – Certificat EuroPass (engleza & franceza), şi Membru fondator al asociaţiei TEN – Tourism Experts Network.

Despre Premium HR
PREMIUM HR este o companie de resurse umane, specializata in servicii de Management al performantelor, solutii de recrutare, selectie & executive search, audit & consultanta HR, precum si servicii de Payroll si administrare de personal. Obiectivul PREMIUM HR este acela de a contribui prin serviciile sale la cresterea performantelor oamenilor si organizatiilor din Romania. Monica Bors, Managerul General Premium HR este economist (specializare financiara) si psiholog, cu experienta in domeniile financiar, resurse umane & psihologia muncii si organizationala; Economist licentiat (ASE Bucuresti – Facultatea de Finante, Asigurari, Banci si Burse de Valori). Dansa mai detine certificari in tehnici de recrutare, selectie si insertie a noilor angajati; Certificari in managementul resurselor umane; Certificare ROI Methodology – Rentabilitatea investitiei in proiecte de resurse umane (ROI Institute); Certificari Legislatia muncii si Payroll; Certificari NLP ( NLP Practitioner & Master Coach Certificate).

Pentru informatii suplimentare, nu ezitati sa ne contactati:
Raluca Dobre, Specialist PR, tel: 0723 127 167, email: raluca.dobre@dolphinmanagement.ro
Andra Iacob, Asistent PR, tel: 0745 184 747, email: andra.iacob@dolphinmanagement.ro


Resurse Web : www.dolphinmanagement.ro

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories