Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


O MANĂ DE AJUTOR IN CADRUL PROIECTULUI "IMPREUNĂ VOM REUŞI"


Autorul: chitescu elisa
Subiect: Fundatia Filocalia Iasi
Adaugat la : May 30, 2012   Vizualizari : 497
Rate Autor : Curent : 2.23 /5
Rate Articol : Curent : 2.48 /5



Fundaţia Filocalia din iaşi, alături de Fundaţia Copii fericiţi din Cluj şi Centrul Judeţean de Asistenţă Psiho-Pedagogică iaşi au demarat in august 2010 un proiect structural, intitulat iMPREUNĂ VOM REUŞi!, in valoare de 10.295.725,10 RON. Acesta este co-finanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, Axa prioritară 2. "Corelarea invăţării pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii", Domeniul major de intervenţie 2.2 "Prevenirea şi corectarea părăsirii timpurii a şcolii".
Intr-un context educaţional romanesc in care din ce in ce mai mulţi elevi iau decizia de a abandona şcoala la varste din ce in ce mai fragede, instituţiile implicate in procesul de invăţămant caută soluţii pentru a preveni luarea acestei decizii din cauza condiţiilor vitrege in care trăiesc aceşti copii. Astfel, 10 şcoli din judeţul iaşi şi 10 şcoli din judeţul Cluj sunt sprijinite de către Fundaţia Filocalia din iaşi, Fundaţia Copii fericiţi din Cluj şi Centrul Judeţean de Asistenţă Psiho-Pedagogică iaşi in organizarea de activităţi de remediere pentru clasele III-a - a IV-a şi a VII-a - a VIII-a. Elevii selectaţi sunt implicaţi in ore de limba romană, matematică, limba engleză, TiC şi consiliere suplimentare, in cadrul cărora li se oferă oportunitatea de a recupera informaţia neacumulată pe parcursul anilor şcolari.
De asemenea, sunt organizate şi activităţi cu părinţii acestor elevi care, adesea, ajung in situaţia in care nu işi pot ajuta copiii in luarea unei decizii inţelepte. Astfel, aceştia sunt invitaţi la seminarii de formare cu psihopedagogul şcolar din fiecare şcoală implicată in proiect in cadrul cărora au fost abordate teme de educaţie, cum ar fi inteligenţa emoţională, managerierea situaţiilor conflictuale, abordarea comportamentului agresiv al copiilor, etc.
Activităţile in cadrul proiectului se desfăşoară conform graficelor de activitate şi sunt monitorizate cu atenţie pentru a se asigura un impact pozitiv asupra grupurilor ţintă implicate.

Persoana de contact:
Elisa Chiţescu
Fundatia Filocalia, iasi
Expert promovare
E-mail: elisssa_c@yahoo.com
Telefon: 0742 176 789


Resurse Web :

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories