Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Ovi va deveni Nokia pana la finele lui 2012


Autorul: Oana Mihaela Olteanu
Subiect: Euristic Partner
Adaugat la : May 30, 2011   Vizualizari : 927
Rate Autor : Curent : 2.67 /5
Rate Articol : Curent : 2.54 /5



Incepand cu luna iulie a acestui an, va incepe procesul de rebranding al Ovi, care va deveni Nokia. Toate serviciile existente sub umbrela Ovi se vor numi Nokia. Aceasta miscare strategica nu va afecta fluxul de activitate de pana acum si se va concentra pe beneficiile clientilor, care au demonstrat de-a lungul timpului ca sunt atasati de brandul si valorile Nokia.

"Am luat decizia de a schimba brandingul de servicii Ovi in Nokia. Prin centralizarea identitatilor serviciilor noastre sub un singur brand, nu doua, vom consolida astfel si mai mult axa de identitate Nokia, si vom avea o arhitectura de brand mai unitara continuand in acelasi timp sa oferim oportunitati si experiente atractive pentru parteneri si consumatori." - Jerri DeVard, EVP si Chief Marketing Officer la Nokia (Sursa: nokia.com)

Euristic Partner ofera asistenta premium, la standarde internationale de calitate, pentru toate aplicatiile specifice telefoanelor mobile Nokia, in cadrul singurului Nokia Care din Europa, localizat in Bucuresti. Clientii Nokia si Nokia Care se vor putea bucura in continuare de tehnologii, produse si accesorii superioare. Utilizatorii Nokia sunt asteptati zi de zi la Nokia Care de o echipa cu inalta calificare tehnica pentru orice problema de service si orice nevoie legata de telefonul mobil. Mai mult, periodic la Nokia Care, clientii se pot bucura de promotii si reduceri atractive.

Despre Nokia Care
O noua dimensiune de calitate pe piata de service de telefonie mobila din Romania.

Servicii:
servicii standard de reparatie Nokia de nivelul 1 si 2
service in afara regimului de garantie
service in regim de garantie UE (exclusiv in Romania)
servicii de reciclare a telefoanelor uzate
servicii moderne de suport, training si activare de noi aplicatii (harti, multimedia, messaging, jocuri etc.), precum si vanzare de accesorii Nokia.

Echipa Nokia Care se remarca prin asistenta de service la standarde internationale si sta la dispozitia clientilor de luni pana vineri intre orele 10:00 si 20:00, si sambata intre orele 10:00 si 16:00.

Sediul Nokia Care se afla pe Strada Grigore Alexandrescu Nr. 59, Sector 1, Bucuresti, la parterul centrului de afaceri HQ Victoriei. Echipa tehnica poate fi contactata la numerele de telefon: 0725 16 12 16, 0756 16 12 16, 0766 16 12 16.



Resurse Web :

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories